افزایش COVID-19 مورد: MCC شدن از عمده شهرستان بازارهای

Devaraja بازار Santhepet, Shivarampet, Mannars بازار و Boti بازار باقی می ماند بسته به مدت 4 روز از تاریخ 25 ژ

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

Devaraja بازار Santhepet, Shivarampet, Mannars بازار و Boti بازار باقی می ماند بسته به مدت 4 روز از تاریخ 25 ژوئن

میسور/Mysuru: با شهرستان گزارش جدید COVID-19 موارد مثبت تقریبا هر روز برای چند روز گذشته باعث یک نگرانی بزرگ برای شهروندان و زنگ زنگ زنگ برای دولت دولت Mysuru شهرستان شرکت (MCC) در یک حرکت استراتژیک برای جلوگیری از گسترش مرگبار همه گیر است دستور بسته شدن بازارهای عمده در منطقه کسب و کار مرکزی برای چهار روز شروع فردا (25 ژوئن).

در جهت صدور این بعد از ظهر MCC کمیسر Gurudatta Hegde گفت که پنج بازار در قلب شهرستان -- Devaraja بازار Santhepet, Shivarampet, Mannars بازار و Boti بازار-که در آن تعداد زیادی از مردم برای خرید و دیگر اهداف کسب و کار شده اند و دستور به تعطیل به مدت چهار روز از 25 ژوئن.

منظور گفت که این اندازه گیری به بررسی گسترش مرگبار COVID. در طول 4 روز بسته شدن این MCC را کاملا پاک, پاکسازی, ضد عفونی کردن و ضد عفونی کردن این بازار ،

نظم همچنین دارای برخی از دستورالعمل های خاص به مغازه پاسداران در احتیاطی و ایمنی اقدامات گرفته شود هنگامی که بازار دوباره باز پس از چهار روز.

این فروشگاه-پاسداران هستند نیاز به قرعه کشی جعبه نشانه گذاری در کسب و کار خود لکه های به اطمینان حاصل شود فاصله فیزیکی با مشتریان و انجام اجباری حرارتی غربالگری از همه مشتریان. آن دسته از مشتریان یافت مبتلا به تب و سرفه سرد و یا دیگر Coronavirus علائم باید بلافاصله گزارش به MCC سلامت افسر. همچنین باید اطمینان حاصل شود که همه مشتریان و بازدید از مغازه ها پوشیدن ماسک صورت و فروشگاه-پاسداران ملزم به اجباری نگه داشتن دست sanitisers در کسب و کار نقاط برای استفاده توسط مشتریان و به طور منظم به حفظ پاکیزگی و بهداشت در داخل و اطراف مغازه های خود را.

بیشتر منظور هشدار داد که مغازه ها و دیگر موسسات کسب و کار که نیست به دنبال این دستورالعمل ها تعطیل خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن