ارشد عمران قاضی راه اندازی کمپین در ریشه کن کردن کار کودکان

میسور/Mysuru: به عنوان بخشی از ضد کار کودکان بعددو روز مبارزات انتخاباتی در ریشه کن کردن کودک و نوجوانی کار سی

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

میسور/Mysuru: به عنوان بخشی از ضد کار کودکان بعددو روز مبارزات انتخاباتی در ریشه کن کردن کودک و نوجوانی کار سیستم راه اندازی شد در شهر دیروز.

کمپین پرچم توسط ارشد عمران قاضی Sunil Shettar در یک برنامه ساده سازماندهی شده توسط دولت های منطقه منطقه خدمات حقوقی قدرت (DLSA) کار گروه و منطقه کار کودک پروژه جامعه نزدیک دفتر معاون کمیسر (DC).

قاضی پیشنهاد همکاری عمومی در محو کامل کار کودکان در سیستم در این منطقه است. پنج autorickshaws در شهرستان و یک خودکار در هر taluk استفاده می شود برای مبارزه است.

این کمپین اتومبیل در حال حرکت در اطراف مناطق صنعتی مکان های شلوغ و تجاری خیابان ها و جاده های برجسته توزیع handbills علاوه بر ایجاد آگاهی در به استخدام دختران و پسران زیر سن 14.

کار گروه دستیار کمیسر A. C. Thammanna زبان به ستاره میسور گفت که کار این بخش گرفته شده است اقدامات سخت برای ریشه کن کردن کار کودکان سیستم در منطقه و اضافه شده است که دستورالعمل های داده شده به صاحبان نانوایی ها و مغازه های مختلف و همچنین صاحبان خانه به استخدام هر کسی زیر سن 14 و هشدار داد که مجرمان را تحت دو سال زندان و پرداخت جریمه از Rs. 50,000 برای نقض دستورالعمل.

Thammanna بیشتر گفت که 25 کودک کارگر نجات داده شدند و به خانه های خود در این سال است. پدر و مادر از نجات کودکان تماس گرفته شد و دستورالعمل های داده شده به آنها برای ارائه به آموزش و پرورش برای فرزندان خود ، کار کودک پروژه جامعه مدیر پروژه Mallikarjuna کار افسر Manjula دوی ارشد بازرس کار Veena و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن