سه ماه ترافیک ممنوعیت اروین جاده

پس از گسترش آن خواهد شد 60-جاده پا از جمله پیاده رو میسور/Mysuru: پس از درخواست توسط Mysuru شهرستان شرکت (MCC)

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

پس از گسترش آن خواهد شد 60-جاده پا از جمله پیاده رو

میسور/Mysuru: پس از درخواست توسط Mysuru شهرستان شرکت (MCC) به Mysuru پلیس به اعمال ممنوعیت ترافیک در ایروین جاده را به جاده گسترش آثار شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta را ممنوع کرده است حرکت انواع وسایل نقلیه در ایروین جاده تا سه ماه است و خواست رانندگان را جایگزین جاده های پیشنهاد شده توسط پلیس.

وجود خواهد داشت یک ممنوعیت حرکت انواع وسایل نقلیه در هر دو روش از نهرو دایره به آقا مهدی Visvesvaraya دایره (دولت آیورودا, کالج, دایره) به مدت سه ماه به انتظار گسترش و توسعه این نسخهها کار در ایروین جاده ها است. پلیس کمیساریای منظور, موثر از 16 ژوئن ارائه مسیرهای جایگزین برای رانندگان برای صاف کردن جریان ترافیک.

اتوبوس شهرستان که اقدام از نهرو دایره به آقا مهدی Visvesvaraya دایره در ایروین جاده باید سفر در بنگلور-Mysuru جاده برای رسیدن به نواب Hyder علی خان دایره (پنج چراغ دایره) عبور از جاده کلیسا – خیابان فیلومنا کلیسای دایره-Ashoka جاده-Gumchi تقاطع به سمت چپ به نوبه خود و در ادامه در Pulakeshi جاده برای رسیدن به Sayyaji رائو جاده و حرکت بیشتر است.

تمام وسایل نقلیه به جز سنگین وسایل نقلیه موتوری (HMV), پیمودن از نهرو دایره به آقا مهدی Visvesvaraya دایره باید در ادامه به سمت شمال از آشوکا جاده برای رسیدن به Kabir اتصال جاده را به نوبه خود نسبت به سمت غرب و عبور از Kabir جاده برای رسیدن به Sayyaji رائو جاده و ادامه بیشتر.

آن دسته از وسایل نقلیه که از آقا مرتضی Visvesvaraya دایره نسبت نهرو دایره باید به نوبه خود به سمت جنوب ادامه در Sayyaji رائو جاده-سردار Vallabhbhai Patel جاده-گاندی-میدان Mahaveer دایره به سمت راست بپيچيد و در ادامه در مقابل تالار شهر و حرکت با توجه به آزادی مطبوعات از روابط عمومی افسر (PRO) شهرستان کمیسر پلیس را Mysuru.

این MCC برای اولین بار در زمان تخریب 350 متر کشش بین K. T. خیابان تا دولت آیورودا ، بعدی تخریب باقی مانده کشش از K. T. خیابان مرکزی اداره پست (نهرو دایره).

برای راه گسترش و زیباسازی تومان. 47 کرور ارائه شده تحت وزارت امور خارجه کمیسیون (SFC) کمک های مالی. پس از گسترش آن خواهد بود 60 فوت (18 متر) جاده از جمله پیاده رو. چهار خط جاده ها را متوسط و جعبه های زهکشی ویژگی های. جاده یک میراث شخصیت با زینتی پست های لامپ. خیلی به رهایی از مسافران جاده ها خواهد بود traffic jam-کشش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن