نیروی هوایی آب و هوا تیم نگه می دارد که لغو موشک خود را راه اندازی

با کمتر از 20 دقیقه قبل از SpaceX اولین crewed پرواز, شرایط آب و هوا باقی مانده بدبخت مجبور هواشناسان در نیروی

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

با کمتر از 20 دقیقه قبل از SpaceX اولین crewed پرواز, شرایط آب و هوا باقی مانده بدبخت مجبور هواشناسان در نیروی هوایی را 45 آب و هوا اسکادران برای رساندن خبر بد به ناسا و اسپیس ایکس.

"این قطعا لطمه می زند, به ویژه هنگامی که ما آن را سخت مورد نیاز است که هنگامی که چیزی را بازدید وجود دارد هیچ چیز ما می توانیم در مورد آن" سروان. Jason Fontenot,فضای آسانسور آب و هوا عملیات پرواز فرمانده در 45 آب و هوا اسکادران گفت: در طول یک تماس را فشار دهید. "و ما فقط از نوع باید به تصویب در اطلاعات گفت:" حتی اگر ما در راه اندازی پنجره با این حال بسیار بعید است که ما این را امروز.'"

پرسنل نظامی که در اسکادران در کیپ کاناورال فلوریدا استفاده می شود به حال آنهایی که به نشان می دهد. Fontenot و تیم خود را در پاتریک پایگاه نیروی هوایی مسئول نظارت بر آب و هوا در اطراف همه از راه اندازی از کیپ است که خانه را به شلوغ ترین پایگاه فضایی در ایالات متحده است.

که می تواند روی حیله و تزویر از آنجا که آب و هوا در فلوریدای مرکزی غیر قابل پیش بینی است. در طول تابستان گرم و مرطوب هوا افزایش, ایجاد, راست ابرها و طوفان که بد هستند برای پرواز. Spaceflight مهندسین اغلب جوک های پیش از راه اندازی درخواست 45 راه اندازی آب و هوا افسر مایک McAleenan برای حفظ ابرها در خلیج. "تنها چیزی که ما باید انجام دهیم این است به شکل از چگونه به کنترل آب و هوا" کتی Lueders این برنامه ناسا nasa Commercial Crew Program, گفت: در قبل از راه اندازی کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه, مارس 25. "و من امیدوار هستم که مایک قراره ما کمک کند با زمانی که او شروع به صحبت کردن است."

بعد McAleenan شوخی: "در ابتدا من می خواهم به اشاره است که ما در آب و هوا کسب و کار فروش و نه تولید. بنابراین شما باید به صحبت کردن با شخص دیگری که در مورد بخشی از آن است."

یک تیم از پنج از 45 آب و هوا اسکادران مانیتور شرایط اطراف راه اندازی با توجه به Fontenot. سرب راه اندازی آب و هوا افسر McAleenan مختصات بين راه اندازی مشتری — SpaceX در این مثال — و 45 تا اطلاعات به روز. یک افسر نظارت بر آب و هوا از طریق رادار در اطراف کیپ در حالی که یکی دیگر از مختصات با آب و هواپیمای شناسایی. "ما در تماس مداوم با آن هواپیما به طوری که آنها می توانید بروید و به ما چشم در آسمان به پرواز در اطراف ابرها و به ما ارتفاعات پایگاه ضخامت سطح ابرها" گفت: Fontenot. دو نفر دیگر نقاط این سایت متعلق به نظارت تیم که مطمئن شوید که هر کس در بالای خود را در چک لیست. Fontenot بخشی از نظارت ،

45 شرح زیر است سخت مجموعه ای از دستورالعمل ها است که گوش دادن به به سال 1987 است. که در سال اطلس-قنطورس موشک در زمان خاموش از کیپ کاناورال صعودی به ضخامت ابرها و باران سنگین است. بسیار هیجانی, محیط درون ابرها باعث رعد و برق اعتصاب که ضربه خودرو و تخریب آن سیستم هدایت. "این آغاز veering البته ما تا به حال در واقع منفجر کردن موشک" Fontenot گفت.

آن را اولین بار است که رعد و برق شده بود موضوع را برای راه اندازی. مهندسین در طول سال ها آموخته است که راه اندازی یک موشک در واقع می تواند باعث رعد و برق در طول پرواز حتی اگر هیچ رعد و برق بود و در حال حاضر در این منطقه است. همه آن را در زمان بسیار شد. رعد و برق معروف زده ناسا Saturn V موشک دو بار در طول آن صعود در آپولو 12 — بار دوم انسان در ماه فرود آمد — هر چند این ماموریت بود آسیبی نرساند.

پس از اطلس-قنطورس حادثه ناسا و نیروی هوایی تاسیس یک کمیته به نام رعد و برق مشورتی متشکل از کارشناسان آب و هوا از سراسر کشور است. آنها در نهایت با قوانین برای چه شرایط قابل قبول برای پرتاب موشک. این شامل معیارهای خاصی برای چه نوع از ابرها می تواند و نمی تواند در این منطقه است. از نگرانی های خاص در حال ابرهای کومولوس و سندان ابر که بسیار عنوان شده است. نیز وجود دارد یک معیار شناخته شده به عنوان میدان الکتریکی آسیاب حکومت است که یک محدودیت در قدرت میدان الکتریکی در جو است.

این قانون یکی از بزرگترین darren gould برای SpaceX راه اندازی تلاش روز چهارشنبه همراه با برخی از محدودیت های دیگر. "متاسفانه ما در حال رفتن به راه اندازی امروز" یک مهندس گفت: خدمه. "آن تلاش های زیادی توسط تیم ما درک می کنیم و ما شما را ملاقات وجود دارد" ناسا فضانورد داگ Hurley, یکی از فضانوردان در این پرواز گفت: در پاسخ.

45 آب و هوا اسکادران در درجه اول در lookout برای شرایط که نقض این قوانین رعد و برق. اگر یکی از 10 رعد و برق های مربوط به قوانین نقض, راه اندازی ارائه دهنده مطلقا نمی تواند راه اندازی برای خروج از کیپ کاناورال منطقه است. "سخت است و سریع مورد نیاز برای go/no-go weather decision" گفت: Fontenot.

اسکادران نظارت بر شرایط دیگر بیش از حد — قابل توجه چگونه سریع باد در حال وزش نسیم ملایم وزش باد بر روی زمین و در بالای راه اندازی سایت و همچنین فعالیت های از خورشید و درجه حرارت. همه این عوامل ممکن است مانع راه اندازی, اما قوانین اطراف این شرایط خاص به هر یک از راه اندازی ارائه دهنده. برخی از راکت ها رسیدگی می تواند سرعت باد متفاوت و بسته به اینکه چگونه آنها ساخته شده است و چگونه آنها را پیکربندی شده برای پرواز.

این به اصطلاح کاربر محدودیت ها در نهایت تصمیم گرفته شده توسط این سازمان راه اندازی راکت. 45 هنوز هم ارائه راهنمایی در این شرایط اما راه اندازی ارائه دهندگان خدمات ایجاد تماس تلفنی در مورد اینکه آیا سطح بالای بادها به عنوان مثال مناسب هستند به اندازه کافی برای موشک خود را به پرواز. معمولا راه اندازی ارائه دهنده گوش به نیروی هوایی ، "من هرگز دیده می شود قبل از آن که در آن ما می گویند که ما در حال نقض برای چیزی و آنها تصمیم به رفتن" Fontenot گفت. "به طور معمول کسانی که معیارهای در محل هستند برای یک دلیل. و هنگامی که ما می گویند که ما در حال نقض برای خاص که محدودیت آنها به طور معمول به پرواز نیست به دلیل نگرانی های ایمنی."

برای آینده SpaceX, راه اندازی, آب و هوا اطراف راه اندازی سایت نیست و تنها نگرانی است. SpaceX خدمه کپسول اژدها دهکدهای اضطراری فرار از سیستم است که می تواند حذف این فضاپیما از این موشک در طول پرواز اگر چیزی را اشتباه می رود. این بدان معناست که خدمه اژدها می تواند زمین را در یک نوار زیادی از اقیانوس اطلس پس از پرتاب. SpaceX و ناسا در حال نظارت بر شرایط در 50 بالقوه فرود مناطق از فلوریدا به ایرلند به طوری که فضانوردان نمی به طور تصادفی در اندکی متلاطم دریاها. 45 آب و هوا اسکادران ارائه برخی از راهنمایی در آب و در آن سقط جنین مناطق هر چند ناسا و اسپیس ایکس در حال نظارت بر کسانی که پیش بینی های بیشتر از نزدیک.

به طور کلی آب و هوا باقی می ماند بسیار محدود عامل در راه اندازی SpaceX اولین خدمه به فضا است. اما Fontenot استدلال مهم است به دقت و با توجه به پتانسیل چیزی به اشتباه — حتی اگر برقراری تماس به اسکراب روز چهارشنبه دردناک بود.

"من ترجیح می دهم راه اندازی و فرار از هر گونه تهدید به موشک و یا به خدمه و اسکراب برای یک روز دیگر که در آن ما یک فرصت بهتر," Fontenot گفت. "بله این نوع ناامید کننده بود اما من می خواهم به جای راه اندازی در آب و هوای بهتر و امیدوارم ما آن را یک فرصت در روز شنبه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن