معامله گران از Hunsur حسن برای خودخواسته مستند

Hunsur/ حسن: با COVID-19 (Coronavirus) به سرعت در حال گسترش و افزایش COVID موارد مثبت معامله گران از Hunsur و

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

Hunsur/ حسن: با COVID-19 (Coronavirus) به سرعت در حال گسترش و افزایش COVID موارد مثبت معامله گران از Hunsur و حسن برگزار شد که یک جلسه با مردم در مکان های مربوطه خود را به تازگی تصمیم گرفته اند برای بستن مغازه ها در بعد از ظهر.

با توجه به تصمیم گرفته شده در جلسات معامله گران از Hunsur خواهد بستن مغازه های خود را از 3 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر, معامله گران از حسن تصمیم گرفته اند به بستن مغازه های خود را از 2 ساعت به 6 هستم.

MLA H. P. Manjunath که ریاست این جلسه در Hunsur تصمیم به تحمیل شرایط خاصی برای جلوگیری از گسترش ویروس کشنده و بر این اساس آن اجباری است برای هر کس به پوشیدن ماسک و معامله گران خواهد بود بستن مغازه های خود را از 3 بعد از ظهر.

همچنین از مردم خواسته به حرکت در اطراف بی ارزش که عدم جریمه خواهد بود تحمیل شده بر این افراد و جریمه تومان. 5,000 خواهد بود تحمیل شده بر معامله گران است که در زمان مقرر.

تکمیل مستند در روز شنبه و یکشنبه در حسن: در ضمن معامله گران و تجار و بازرگانان در حسن تصمیم گرفته اند برای رفتن خودخواسته مستند از امروز (7 ژوئیه).

از امروز مغازه ها باز باقی خواهد ماند از 6 صبح تا 2 بعد از ظهر و در روزهای شنبه و یکشنبه این امر می تواند کامل مستند با توجه به تصمیم گرفته شده در جلسه و تنها مغازه فروش کالاهای ضروری خواهد بود باز با توجه به MLA Preetham Gowda که مردم خواست تا به همکاری می کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن