توییتر در حال کار بر روی یک اشتراک جدید, پلت فرم, نکات, لیست شغل

توییتر به نظر می رسد کار بر روی یک اشتراک پلت فرم خود را برای سرویس های شبکه های اجتماعی. یک کار جدید لیست نشا

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

توییتر به نظر می رسد کار بر روی یک اشتراک پلت فرم خود را برای سرویس های شبکه های اجتماعی. یک کار جدید لیست نشان می دهد که توییتر یک داخلی جدید تیم موسوم به "Gryphon" است که "ساختمان اشتراک پلت فرم." توییتر در حال حاضر استخدام مهندسین برای پیوستن به این اشتراک تیم با کارکنان همکاری نزدیک با شرکت تیم پرداخت.

کار ارسال یادداشت های بالقوه توییتر اشتراک خواهد بود "اول" برای شرکت اما روشن نیست که دقیقا چگونه توییتر قصد دارد به پیاده سازی یک سرویس اشتراک. توییتر تولید اکثریت قریب به اتفاق از درآمد خود را از طریق آگهی خرید و فروش و اطلاعات صدور مجوز در حال حاضر و یک سرویس اشتراک به طور بالقوه می تواند ارائه محتوای منحصر به فرد در ازای یک هزینه ماهانه.

توییتر قبلا بررسی شده ارائه اشتراک به عنوان یک سرویس پرداخت برای کاربران قدرت. شرکت زد یک نظرسنجی که چند سال پیش برای ارزیابی اینکه آیا کاربران توییتر را برای تجزیه و تحلیل جدید, شکستن هشدار اخبار و یا اطلاعات در مورد آنچه که یک حساب پیروان به tweeting در مورد.

توییتر نیز ممکن است با توجه به کشش-سبک نوع اشتراک که در آن شما می توانید اشتراک به حساب افراد در برخی از راه. ما رسیده ایم به توییتر برای اظهار نظر در آن اشتراک نظر دارد و ما به شما به روز رسانی درآمده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب