توییتر می خواهم شما را به در واقع خواندن داستان قبل از اینکه شما پاسخ آنها را

روز چهارشنبه در توییتر اعلام کرد که آن را شروع آزمایش یک قابلیت جدید است که کاربران بی درنگ به فکر می کنم قبل

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

روز چهارشنبه در توییتر اعلام کرد که آن را شروع آزمایش یک قابلیت جدید است که کاربران بی درنگ به فکر می کنم قبل از آنها پرینت مقالات آنها را بخوانید.

این آزمون در حال حاضر محدود به کاربران آندروید در انگلیسی. اگر یک کاربر تصمیم به ترجمه یک مقاله قبل از خواندن آن توییتر ممکن است بی درنگ آنها را به باز کردن آن را قبل از آنها انجام دهید. توییتر نگفت که این برنامه به ارمغان می آورد از ویژگی های اضافی به سیستم عامل.

"به اشتراک گذاشتن یک مقاله می تواند جرقه گفتگو بنابراین شما ممکن است بخواهید به خواندن آن قبل از اینکه شما صدای جیر جیر آن را" توییتر گفت. "برای کمک به ترویج مطلع بحث ما جدید تست سریع در اندروید — هنگامی که شما پاسخ به یک مقاله که شما در میانهی شب باز در توییتر ما ممکن است بپرسید اگر شما می خواهم برای باز کردن آن را برای اولین بار."

این تست فقط آخرین از توییتر در تلاش برای محدود کردن اطلاعات غلط و تشویق معنی دار بحث بر روی پلت فرم. ماه گذشته توییتر راه اندازی یک تست است که اجازه می دهد تا کاربران را به حد است که می تواند پاسخ به توییتهای خود را در آندروید, در iOS, و این شرکت برنامه وب است. همانطور که در حال حاضر برخی از کاربران قادر به محدود کردن پاسخ به همه مردم آنها را دنبال یا مردم آنها اشاره کرد. در ماه های اخیر توییتر است نورد از ویژگی های اضافی مانند توانایی برای پنهان کردن خاص پاسخ به توییت. آن را نیز تست یک رابط پاک کن برای رشته مکالمات بر روی پلت فرم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن