سازمان دیده بان برای اولین بار ایکس باکس سری X فیلم گیم پلی نشان ray-tracing و گرافیک نسل بعدی کنسول

بعد از ماه های سخت افزاری نشان می دهد, تنظیمات, نشان می دهد, و اعتیاد به مواد مخدره مایکروسافت است و در نهایت

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

بعد از ماه های سخت افزاری نشان می دهد, تنظیمات, نشان می دهد, و اعتیاد به مواد مخدره مایکروسافت است و در نهایت انجام مناسب در نگاه اول فیلم گیم پلی خود را برای آینده نسل بعدی کنسول ایکس باکس سری X نشان دادن گیم پلی بازی از 13 بازی خواهد شد که به سمت این کنسول قرار می گیرند.

قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده, تریلر نشان داد آمده از انواع ثالث بازی ها, بزرگترین که Assassin's Creed Valhalla و Madden 21, که در حال حاضر اعلام شده است برای رسیدن به سری X این سقوط. بزرگتر نشان می دهد — مانند Halo بی نهایتاست که انتظار می رود شاخص از لانچ تایتل های کنسول جدید — نمی خواهد آمد تا بعد از رویداد برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه.

که در سمت چپ رویداد امروز احساس کمی بیشتر مانند چنگ زدن به کیسه, indie در, عناوین و شخص ثالث بازی که مایکروسافت با استفاده از پد خود E3 keynotes در میان آن بزرگ Halo, Forzaو Gears of War نشان می دهد به جای این اخبار هیجان انگیز خود را.

هنوز تریلر های جدید را نشان می دهد که ایکس باکس سری X می توانید در عمل با مایکروسافت با استفاده از این رویداد به برجسته گرافیکی و همچنین قابلیت های بهبود مانند ray-tracing افکت رزولوشن 8K و بار بار سریعتر که سخت افزار جدید قادر است.

Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

تریلر جدید نیست فقط یک اولین نگاه به Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین بر روی ایکس باکس سری X; این اولین گیم پلی آشکار برای سالن پذیرایی خدای اودیندوره آینده از یوبی سافت قبلا سینمایی تریلر داستانی. به عنوان یکی ممکن است انتظار می رود وجود دارد بسیاری از وایکینگ غارت با یک نگاه اجمالی در یورش انگلیسی قلعه رهبری یک گروه از رزمندگان و بسیاری از محورها.

روشن حافظه: بی نهایت

جدید اول شخص sci-fi shooter است که همچنین می بیند بازیکنان خوب بکار بردن شمشیر و مبارزه فانتزی, هیولا, روشن حافظه: بی نهایت است طراحی و توسعه توسط یک توسعه دهنده Zeng Xiancheng که باعث می شود تا تمامیت FYQD استودیو شخصی. آن بوده است در Steam Early Access در حالی که برای, اما آن را می توان پریدن به ایکس باکس سری X بیش از حد (که در آن شما را به استفاده از چیزهایی مانند DirectX این ویژگی برای اثر).

ندای دریا

تماس از دریا یک بازی اول شخص ماجراجویی بازی پازل مجموعه در دهه 1930 است که بازیکنان را به کاوش در یک جزیره مرموز. فکر می کنم جدی Firewatch vibes در اینجا با حتی بیشتر چشمگیر است-به دنبال مناظر.

کر

یک بازیکن فضایی مبارزه با تیرانداز کر به نظر می رسد مانند آن را پر از فانتزی اثرات ذرات و پرواز تیر اندازی. آن خواهید بود که مدتی در 2021.

خاک 5

مایکروسافت هنوز به طور رسمی اعلام کرد که Forza بازی برای ایکس باکس سری X اما اگر شما نیاز به چیزی به جزر و مد خود را بیش از (و یا فقط چیزی کمی بیشتر سرگرم کننده) آن را به نظر می رسد مانند خاک 5آخرین مطلب در Codemaster را طولانی مدت در خاک مسابقه از سری بازی باید به کمک خراش که نسل بعدی مسابقه خارش است.

Madden NFL 21

آن را دیوانه! اما آن را نگاه حتی بهتر! قابل توجه EA نشده متعهد به پشتیبانی هوشمند, تحویل, در این زمان, اما آن را اعلام کند که صاحبان نسخه ی Xbox One Madden NFL 21 می توانید ایکس باکس سری X نسخه از بازی به صورت رایگان بیش از حد.

قرمز مایل به زرد Nexus

ترین انیمه از هر یک از بازی های مایکروسافت اعلام کرد امروز, Scarlet Nexus به نظر می رسد مانند یک کارتون به زندگی می آیند. گام به کفش از Yuito Sumeragi یک psychokinetic جنگجو که می توانید پرت کردن همه چیز در اطراف با ذهن خود و کشف تکنو-اینده شهر جدید Himuka.

تمسخر

به عنوان یک "جوی اول شخص ترسناک بازی ماجراجویی" تمسخر به نظر می رسد مانند آن را پاره پاره سمت راست از یک H. R. Giger نقاشی. وجود ندارد بسیار واقعی گیم پلی بر روی صفحه نمایش در اینجا, اما آن را قطعا به نظر می رسد به اندازه کافی وحشت زده.

دوم انقراض

جهش دایناسورها گرفته اند بیش از این سیاره و در دوم انقراضبازیکنان مبارزه خواهد کرد آنها را به پس گرفتن جهان از خزندگان انبوهی با تصویری بازی راه: با تعداد زیادی از اسلحه.

صعود

صعود است, از خود راضی / co-op از بالا به پایین عمل RPG مجموعه در یک cyberpunk جهان اشتباه رفته — مگا-شرکت که کنترل جهان سقوط کرده است. بازیکن باید به مبارزه را از طریق دشمنان یا به تنهایی و یا با دوستان به کشف کردن آنچه اشتباه رفت — و شاید برنده واقعی freedown.

متوسط

متوسط یک "روانی بازی ترسناک" از Bloober Team — استودیو پشت جادوگر بلر, ناظرو لایه های ترس. بازیکنان را در نقش ماریان متوسط بین دو جهان: یکی از واقعی و روح جهان است. این استودیو وعده جزئیات بیشتر به زودی.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

عاقبت به کلاسیک فرقه خون آشام, RPG, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 قرار داده خواهد شد بازیکنان به افزایش از طریق زیرزمینی خون آشام جامعه در سیاتل. بازیکن قادر خواهد بود به را انتخاب کنید که چگونه آنها می خواهند برای پیشرفت در جهان بود آن را از طریق, وحشیانه, خشونت, سیاسی, حیله گری و یا... ؟

Yakuza: مانند اژدها

یک عنوان جدید در سگا Yakuza سری Yakuza: مانند یک اژدها آغاز یک داستان جدید بدون سری اصلی کیریو که حماسه به پایان رسید با Yakuza 6. در حالی که در حال حاضر برای PS4 در ژاپن سگا امیدوار کننده است که مانند یک اژدها در دسترس خواهد بود به عنوان یک لانچ تایتل در ایکس باکس سری X. علاوه بر این مانند یک اژدها را نیز پشتیبانی خواهد کرد cross-save قابلیت بین ایکس باکس یک و ایکس باکس سری X نسخه از بازی علاوه بر هوشمند تحویل.


مایکروسافت همچنین اعلام کرد که نه نفر از آنها پشتیبانی خواهد کرد آن عبور نسل هوشمند برنامه تحویل معنی است که در حالی که هر عنوان ارائه خواهد شد یک ایکس باکس سری X نسخه بهینه شده آن را نیز در دسترس خواهد بود بر روی Xbox One; خرید یک کپی برای یکی از این دو کنسول و شما دیگر نسخه شامل به صورت رایگان.

هوشمند تحویل-سازگار games امروز اعلام کرد که شامل Assassin's Creed Valhalla, کر, خاک, 5, Scarlet, Nexus, دوم, انقراض, صعود, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, و Yakuza: مانند یک اژدها. از باقی مانده چهار بازی آن را روشن نیست که آیا آنها به سادگی ایکس باکس سری X انحصاری است که نمی خواهد در دسترس بر روی Xbox One (از این رو بدون نیاز به هوشمند تحویل) و یا اینکه آیا آن دسته از توسعه دهندگان به سادگی نمی توان حمایت از این ویژگی در انتظار بازیکنان که مایل به بازی در هر دو کنسول به خرید دو نسخه.

این واقعیت است که بسیاری از این بازی ها در حال عبور از نسل عناوین نیز به معنی دادن آسان چارچوب مرجع برای مقایسه. آن را آسان به ببینید که چقدر بهتر بازی Assassins Creed Valhalla به نظر می رسد در یک ایکس باکس سری X نسبت به ایکس باکس یکی از 2013. اما کسانی که شانس به احتمال زیاد بیشتر افزایشی در این مرحله داده می شود که چگونه در اوایل ما در چرخه این کنسول.

و این یک چیز بسیار هیجان انگیز. به عنوان خوب به عنوان این بازی نگاه امروز ما هنوز هم به احتمال زیاد ماه و یا حتی سال ها دور از دیدن بازی های است که می تواند واقعا مهار قدرت سخت افزاری که مایکروسافت (و سونی) ارائه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن