چرا شما نیاز به معنویت اهداف خود را به منظور ارتقاء زندگی

به عنوان انسان ما نه تنها از نظر فیزیکی است که می تواند دیده و لمس کرد اما دیگر نیز وجود دارد که جنبه های غیر

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

به عنوان انسان ما نه تنها از نظر فیزیکی است که می تواند دیده و لمس کرد اما دیگر نیز وجود دارد که جنبه های غیر مادی وجود دارد که فراتر از فیزیکی عمر از بدن انسان است. این ممکن است شامل, روح, روح, عقل, را, انرژی, احساسات, وجدان, و بیشتر.

ممکن است برای رفتن همه را تعقیب پس از زندگی خود را در خواب و در عین حال غفلت یک بخش بسیار مهم از شما: معنویت. نیست بنابراین باید این. در اینجا یک راهنمای به شما کمک کند کشف آنچه معنویت معنی است و چگونه به مجموعه ای از معنویت اهداف برای بهبود زندگی خود را.

چه معنویت?

معنویت می تواند توصیف به عنوان "شناخت از یک احساس یا حس و یا اعتقاد به این که چیزی است که وجود دارد بیشتر از [خود] چیزی بیشتر بودن انسان از تجربه حسی و که بیشتر کل که ما بخشی است که کیهانی یا الهی در طبیعت"[1].

این موضوع از معنویت چیزی است که نمی توان نادیده گرفت. اگر چه طبیعی است که به پرسش از وجود چیزی نامشهود مانند یک روح و یا روح یک راه یا دیگری مردم هنوز هم "سعی کنید به حضور خود درونی زندگی خود را به روانی و عاطفی متحده — در امید به دست آوردن نوع خاصی از خود دانش"[2]. این است که هنوز معنویت حتی اگر این باور در روح و یا قدرت بالاتر وجود ندارد.

مزایای معنویت

داشتن یک "زندگی معنوی" مهم است که تلاش خود را در جهت رسیدن به تحقق و زندگی یک زندگی متعادل است. در اینجا برخی از راه معنویت می تواند به نفع زندگی شما:

به دست آوردن دانش عمیق تر از خود

ما زمان زیادی برای یادگیری در مورد جهان ما و چگونه برای زنده ماندن اما کمتر زمان برای یادگیری در مورد خودمان: ما که هستیم و چه می خواهیم. معنویت می تواند کمک به شما منعکس و اتصال به منبع خود را به منظور به دست آوردن دانش عمیق تر در مورد هدف از وجود خود را.

ایجاد دانش گسترده تر از جهان

انسان را تبدیل به پیچیده در دانش و این آشکار است در جهان چگونه است به طور مستمر با نوآوری است. با این حال وجود دارد برخی از دانش در مورد جهان است که تنها عمیق معنویت می دهد. بودن یک فرد روحانی به شما یک "چشم سوم" حس و بینش است که شما با آن می توانید همه چیز متفاوت است.

نگه داشتن بدن و روح خود را سالم

نگرانی و اضطراب و افسردگی می توانید در زمانی که وزن از چالش های زندگی را می شود بیش از حد سنگین به خرس. معنویت می تواند کمک به شما آزادی بیشتری انرژی از درون خود برای غلبه بر استرس های فیزیکی. علاوه بر این تحقیقات نشان می دهد که معنویت می تواند کمک به بهبود زندگی بعد سلامت[3]پس از آن یک ایده خوب برای شروع در حال حاضر.

تبلیغات

افزایش محبت

معنویت می تواند کمک به شما را تبدیل به بیشتر و مهربان به عنوان شما نیاز به حساس به نیازمندان و مبتلا در اطراف شما. هنگامی که شما نگاه کنید به خودتان می بینید بازتابی از هر کس در اطراف شما. این کمک خواهد کرد که شما در یک سطح عمیق تر.

پیدا کردن راه های جایگزین حل مشکلات زندگی

برخی از مواقع در زندگی ممکن است نیاز به مداخله الهی. هنگامی که شما در حال معنوی آگاهانه شما در پیدا کردن راه های جایگزین از نزدیک شدن و حل مشکلات زندگی.

چگونه به تعیین اهداف معنوی

این که آیا آن را بر اساس اعتقاد به یک قدرت بالاتر و یا یک تمایل ساده برای تعامل در درون گرایی و معنویت برای همه مفید است. در اینجا چگونه برای شروع تنظیم اهداف معنوی.

1. تعریف معنویت به معنی شما

معنویت به معنی چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف. برای برخی از, آن را همه چیز در مورد عمل یک دین خاص در حالی که دیگران آن را مورد عمل موسسه خیریه, خدمات بشردوستانه و مراقبت از ضعیف و بیمار در جامعه است. برخی دیگر با توجه معنویت به عنوان رسیدن به سطوح بالاتری از آگاهی مانند است که در تمرین یوگا و مدیتیشن و دیگران مانند آنها را[4].

تعریف و تبیین آنچه معنویت به معنی اولین گام در جهت تنظیم اهداف معنوی.

2. شناسایی مناطق خود را از کمبود

پس از شما باید خود را روشن اعتقادات معنوی و تعهدات نکته بعدی این است که به شناسایی که در آن شما شده اند کمبود. برای مثال اگر شما در باور داشتن صمیمیت روزانه و نماز و پیدا کردن که شما رعایت شده است که برای برخی از زمان را نشان می دهد که یک منطقه از کمبود است که نیاز به کار کرده است.

3. Itemize ضروری شیوه های

نوشتن از همه شیوه های معنوی که برای شما مهم هستند که شما می دانید شما باید تمرین. این می تواند شامل مدیتیشن, یوگا, نماز, داوطلب و هر عمل دیگر که کمک می کند تا شما برای اتصال به عمیق ترین نفس.

4. خود را به نوبه خود شیوه های اساسی به اهداف

عطف آن دسته از شیوه های اساسی شما را شناسایی کرده اند به اهداف بدان معنی است که شما آماده به آنها را در ایجاد یک استراتژی برای رسیدن به آنها. چه چیزی باعث می شود اهداف مختلف از عادی خواسته است که شما عمدا متعهد به تنظیم و دستیابی به آنها.

تبلیغات

5. اولویت بندی اهداف خود را و شروع با یکی از اولین

به منظور قادر به رسیدن به اهداف معنوی خود را, شما باید آنها را یکی یکی. این به این معنی است که شما شروع خواهد شد با این هدف که برای شما مهم است ،

20 نمونه از معنویت اهداف

اگر شما با داشتن مشکل پیدا کردن یک جای خوب برای شروع سعی کنید با استفاده از یکی از موارد زیر معنویت اهداف است.

1. تبدیل به فهیم

بصیرت است که توانایی به نقطه تفاوت بین درست و اشتباه حق و باطل. بصیرت لازم است هنگام برخورد با افرادی که حیله گری و یا افرادی که علاقه مند هستند در گمراه کردن دیگران است. قادر به تشخیص نیاز به دست آوردن برخی از حس معنوی و درک انگیزه. این ممکن است زمانی با صرف وقت با کیفیت در ارادت و مراقبه است.

2. تبدیل شدن به بیشتر بصری

شهود توانایی درک چیزی به طور غریزی بدون نیاز به آگاه استدلال است. شهود یک راهنمای خوب زمانی که شما نیاز به تصمیم گیری سریع و یا حل یک مشکل دشوار است. حفظ ارتباط با خدا از طریق وقف می تواند کمک به شما را تبدیل به بیشتر بصری.

3. یاد بگیرند که چگونه برای غلبه بر ترس و اضطراب

هر کس در برابر ترس و اضطراب و یکی از راه های معنویت کمک می کند تا برای پیدا کردن امید و آرامش در میان عدم قطعیت. هدف شما می تواند به پیدا کردن چگونه به حفظ تعادل میان هرج و مرج است.

4. مشاهده روزانه خود گذشتگی و یا مدیتیشن

معنویت نیازمند تعهد و یکی از این تعهدات است شرکت در یک صمیمیت روزانه یا مدیتیشن است. شروع با 5 یا 10 دقیقه و کار راه خود را از وجود دارد.

5. سازماندهی خانواده خود گذشتگی

منجر خانواده خود را به متعهد معنوی یک هدف ارزشمند است. این می تواند روزانه یا هفتگی از خانواده خود گذشتگی موجب آن اعضای خانواده به طور مشترک رعایت آداب مذهبی و یا تفکر با هم.

6. ایجاد یک روال نماز

نماز ارتباط بین انسان و خدا. داشتن یک زمان خاص از نماز روزانه و یا هفتگی به خالی کردن بار خود را در نماز و یا دعا برای دیگر مردم یک هدف ارزشمند است. اگر شما باور نمی کنم خدا نماز به سادگی می توان ارائه به جهان و یا انرژی در اطراف شما.

تبلیغات

7. گوش دادن به صدای درونی خود را

باز کردن هدایت درونی خود را با ایجاد زمان برای گوش دادن به صدای درونی خود را. برنامه زمانی را به تنهایی به موجب آن شما بسته از هر سر و صدا و حواس پرتی و رفتن به یک فضای که در آن شما می توانید به تنهایی و گوش دادن به افکار خود و شهود.

8. خوراک گرسنه

یکی از علائم معنویت درست است که مراقبت از فقرا است. در حالی که شما ممکن است خود را بسیار خود را, شما هنوز هم می توانید به اشتراک گذاری آنچه که شما با فقرا. شما می توانید مجموعه ای از یک هدف به ارائه مواد غذایی برای نیازمندان به صورت ماهانه و یا ارسال پشتیبانی خود را از طریق یک سازمان خیریه.

9. نشان می دهد بیشتر مهربانی

که به نوعی در این زمینه است که با نشان دادن محبت به همه مردم که راه خود را. این مورد نشان می دهد که شما مراقبت بودن نزدیک و کمک به دیگران هر زمان که فرصت ناشی میشود.

10. پیوستن به یک محل عبادت

اگر شما علاقه مند در بهبود معنویت خود را پس از اتصال با دیگران که اعتقادات مشابه به عنوان مال شما خواهد بود یک گام در مسیر درست است.

11. اجازه رفتن از کنترل

شما خسته به سرعت اگر شما همیشه می خواهید به تعمیر همه چیز. وجود دارد برخی از چیزهایی که فراتر از شما است که شما فقط به سادگی نیاز به اجازه رفتن. تنظیم یک هدف برای همیشه می خواهید به کنترل. این کمک خواهد کرد که شما را به unburden خود را. نه در کنترل وسیله یادگیری برای تسلیم شدن به چیزی یا کسی که بیشتر از شما و اعتماد که همه چیز اتفاق می افتد به عنوان آنها نیاز به.

12. درخواست معنویت برای حل مشکلات

یکی از شناسایی مزایای معنویت است که با داشتن یک راه جایگزین از تلاش برای حل مشکلات زندگی. این سرمایه معنوی را تنها باقی می ماند بالقوه هنگامی که آن را دست نخورده. بنابراین یک هدف برای بررسی راه حل های معنوی در برخی از شرایط خوب است.

13. مشاهده ناشتا

روزه شناخته شده است برای کمک به حفظ تمرکز هنگام رعایت معنوی تعهدات و همچنین بهبود سلامت در برخی موارد[5]. علاوه بر مزایای معنوی روزه نیز یک راه خوب برای سم زدایی بدن خود را. شما می توانید برنامه به سریع یک یا دو بار در هر هفته و یا پیوستن به یک عمومی مذهبی, سریع است. نگه داشتن در ذهن است که شما باید با دکتر خود مشورت قبل از درگیر شدن در این تمرین فقط به مطمئن شوید که بدن خود را برای آن آماده است.

14. حمایت آموزش و پرورش از کودکان نیازمند

به یکی از عبارات از معنویت. اگر شما معنی شما می توانید یک هدف حمایت آموزش و پرورش از یک یا بیشتر از کودکان نیازمند و یا ارسال به طور منظم کمک به یک موسسه خیریه در حال حاضر درگیر با این.

تبلیغات

15. اتخاذ یک کودک

شما می توانید بیان معنویت با در نظر گرفتن مسئولیت برای بالا بردن یک کودک زیر سقف خود را. این بیان از عشق و افتخار شما خواهد شد به کسی که شانس در زندگی است.

16. اطلاعات بیشتر در مورد خدا

دانستن بیشتر در مورد خدا یکی از نشانه های معنویت. شما می توانید مجموعه ای از یک هدف به خواندن و مطالعه کتاب و نشریات است که باید نمایشگاه در مورد خدا و چگونه شما می توانید بدانید که خدا بهتر است.

17. مطالعه جهان

گرفتن به دانستن بیشتر در مورد چگونه جهان کار می کند می تواند باز شما را به برخی از درک جدید در مورد زندگی است. اختصاص برخی از زمان بارگیری در این هفته به خواندن یک کتاب و یا تماشای یک فیلم مستند در مورد جهان است.

18. یادگیری در مورد دیگر ادیان جهان

یادگیری در مورد ادیان دیگر نمی تواند یک ایده بد است. آن می تواند گسترش دیدگاه های خود را در مورد باورهای مذهبی و همچنین کمک به شما برای تحمل تر از افراد مختلف با دیدگاه های مذهبی. شما می توانید برنامه ریزی برای مطالعه در مورد دو یا بیشتر از ادیان جهان با هدف شناخت شباهت ها و تفاوت های بین آنها را.

19. برنامه بازدید از اماکن مذهبی

بسیاری از ادیان جهان باید اماکن مقدس و یا مکان از اهمیت تاریخی متصل به آنها. برنامه ریزی یک زیارت یا تور به این سایت می تواند به شما کمک کند ارتباط عمیق تر با داستان که به صورت فله از شیوه های مانند ادیان.

20. به دنبال روحانی, پاسخ به پرسش های زندگی را

دارد که اغلب در ذهن انسان. این خدمات عبارتند از: جایی که مردم زمانی که آنها می میرند ؟ آیا جهان به پایان رسید ؟ وجود دارد قضاوت پس از مرگ ؟ است, بهشت واقعی است ؟ جهنم واقعی است ؟ شما می توانید مجموعه ای از یک هدف به باز کردن حقایق به چنین سوال و یا حداقل فرم نظر خود را در مورد آنها.

افکار نهایی

حال معنوی آگاهانه می تواند به بهبود درک خود را از صلح و شخصی پذیرش. معنوی است که در مورد قادر بودن به اهرم امتیازات الهی به زندگی می کنند یک زندگی درست می شود حساس و پاسخ به نیازهای در اطراف شما حل برخی از مشکلات زندگی و آماده به چهره زندگی را سخت ترین چالش است.

راهنمایی های بیشتر در حال توسعه معنویت

عکس های اعتباری: جان مارک آرنولد از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن