39,822 دانش آموزان به نوشتن SSLC امتحانات از تاریخ 25 ژوئن در Mysuru

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه به طور کامل بشود برای انجام SSLC امتحانات از 25 ژوئن به عنوان در هر زمان-جدول اعلام

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه به طور کامل بشود برای انجام SSLC امتحانات از 25 ژوئن به عنوان در هر زمان-جدول اعلام شده توسط دولت. امتحانات انجام خواهد شد پس از تمام اقدامات احتیاطی.

صحبت به 'ستاره میسور' صبح امروز DDPI Panduranga کنار شک و تردید در ذهن والدین و گفت که این وزارت در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی لازم برای جلوگیری از گسترش COVID-19. در Mysuru, 139 آزمون مراکز شناسایی شده اند از جمله 48 مراکز در محدوده شهر که در آن بیش از 39,822 دانش آموزان ارسال خواهد شد امتحانات.

"هر اتاق خواهد شد که 18 تا 20 نفر از دانش آموزان و آن دسته از دانش آموزانی که نشان می دهد علائم سرماخوردگی و سرفه و تب خواهد بود و جایگزین در اتاق های ویژه. خاص تعیین شده و اتاق مرتب شده اند و در همه این مراکز خواهد شد که sanitised روزانه. فرایند تمیز کردن و اسپری ضد عفونی کننده آغاز خواهد شد در این هفته," او گفت:.

توضیح بیشتر DDPI گفت که در مورد هر آزمون Superintendent Invigilator یا اعضای تیم ملی توسعه علائم برگشت تا کارکنان نیز شناخته شده است. "پیشاهنگی و راهنماهای توافق کرده اند که برای تامین 42,000 ماسک برای دانش آموزان و کارکنان و ما در تهیه بیشتر در صورت نیاز. آزمون مراکز که تحت قرنطینه مناطق و یا مهر و موم مناطق را نمی توان لمس کرد و یک منطقه حائل ساخته شده در اطراف مهار مناطق و جایگزین مدارس شناسایی شده اند به عنوان آزمون مراکز" Panduranga توضیح داد.

جدا از دائمی آزمون مراکز که در آن آزمون انجام شده سالانه این بخش شناسایی موقت مراکز بیش از حد با توجه به COVID نگرانی های او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن