تمام هشت هری پاتر, فیلم, در حال جریان در HBO Max خیلی زودتر از انتظار

تمام هشت هری پاتر , فیلم, در حال جریان در HBO حداکثر است که تعجب آور با توجه به مدیران بودند تقاضاهای مصرانه ب

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

تمام هشت هری پاتر , فیلم, در حال جریان در HBO حداکثر است که تعجب آور با توجه به مدیران بودند تقاضاهای مصرانه برای آوردن پسر زندگی می کردند که به تازگی راه اندازی خدمات جریان اما روشن نیست که به تازگی به عنوان اوایل این هفته زمانی است که اتفاق می افتد.

این هری پاتر فیلم در اصل گره خورده است تا در مقابله با NBCUniversal — که دارای تعداد زیادی از شبکه های تلویزیونی را در کنار خود طاووس جریان خدمات و هنوز هم حفظ یک کتابخانه قوی در Hulu — تا سال 2025 است. Kevin Reilly, HBO Max رئیس محتوای افسر گفت: کسب و کار خودی این هفته است که این شرکت ندارد "جدول زمانی" برای گرفتن هری پاتر حقوق عقب اما او افزود که "آن بالا است ما در لیست اولویت است."

به وضوح. NBCUniversal پرداخت یک مقدار سنگین به امن تلویزیون حقوق به هری پاتر فیلم در سال 2016: معامله شد بنا به گزارش ها در حدود 250 میلیون محدوده با توجه به این وال استریت ژورنال ، اگر چه توافق بین WarnerMedia و جهانی نیز به جهانی پارک حقوق به "محتوای منحصر به فرد و رویدادها" NBCUniversal گفت: این مجله در آن زمان که آن را بزرگترین فیلم کسب در تاریخچه این شرکت.

این قرارداد تنها به اثر رفت دو سال پیش است و حتی در نیمه راه از طریق آن اجرا کنید. معلوم نیست چقدر WarnerMedia پرداخت می شود که این فیلم بیش از HBO حداکثر برای راه اندازی آن, اما جریان حقوق به احتمال زیاد هزینه یک پنی. NBCUniversal ادامه خواهد داد به بازی بازی های فیلم در آن سنتی خطی شبکه های تلویزیونی.

این نوع از آخرین لحظه از حقوق کشمکش جدید نیست در جریان فضا. دیزنی اعلام کرد که فیلم Iron Man 2, Thor, Captain America: The First Avenger, کاپیتان امریکا: سرباز زمستان, Avengers, نگهبانان کهکشان, کاپیتان امریکا: جنگ داخلی, دکتر, عجیب و غریب, و Guardians of the Galaxy, Vol. 2 خواهد جریان در دیزنی به علاوه روز قبل از سرویس جریان راه اندازی شد. قبل از آن اعلام چند تن از کسانی که فیلم های قفل شده بودند در پیچیده حقوق معاملات با شرکت های دیگر.

دیزنی اجرایی در آن زمان گفت: آستانه در دیزنی به علاوه در صورتی که معاملات ساخته می شد تا پلت فرم راه اندازی. دیزنی نیز مشغول به کار کردن مقابله با Starz برگزار حقوق به Star Wars: The Force Awakens, برای اطمینان از این فیلم های موجود برای جریان در روز راه اندازی. به وضوح WarnerMedia ساخت مشابه حرکت می کند در اینجا.

بدون در نظر گرفتن چگونه آن را به دست می آمد همه هشت اصلی هری پاتر فیلم های در حال جریان در HBO Max اگر شما به دنبال چیزی جدید به ماراتن در حالی که در خانه گیر کرده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن