اپل در iOS به روز رسانی برنامه در حال دوباره صادر شده به دلایل نامعلوم

اگر آی فون خود را یا آی پد است ده ها تن از برنامه های غیر منتظره نیاز روز رسانی نگران نباشید: شما تنها نیستید.

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

اگر آی فون خود را یا آی پد است ده ها تن از برنامه های غیر منتظره نیاز روز رسانی نگران نباشید: شما تنها نیستید. برای برخی از دلیل اپل به نظر می رسد reissuing به تازگی منتشر شده به روز رسانی نرم افزار و در نتیجه کاربران نیاز به نصب مجدد آخرین نسخه از برخی از برنامه های.

در میان آستانه , تیم, تعداد غیر منتظره به روز رسانی در محدوده کمتر از بیست و نزدیک به 100 با به روز رسانی قدمت آن به آغاز ماه متداول از اعماق فروشگاه App. تجربه خود را متفاوت خواهد بود البته بسته به اینکه چگونه بسیاری از برنامه های شما و بارها به شما به روز رسانی آنها.

دقیقا به همین دلیل این به روز رسانی هستند که درخواست صدور مجدد روشن نیست اما به عنوان MacRumors یادداشت های آن ممکن است چیزی برای انجام با یک اشکال است که به نظر می رسد موثر بر برنامه های که از سیستم عامل iOS 13.5. این اشکال اشکال به معنای برخی از برنامه های غیر قابل دسترس شد با یک پیام خطا اطلاع رسانی به کاربران: "این برنامه است که دیگر به اشتراک گذاشته شده با شما." تعمیر سریع برای دریافت برنامه کار دوباره بدون از دست دادن تنظیمات آن و داده است به offload برنامه از طریق تنظیمات > عمومی > آیفون ذخیره سازی و سپس نصب مجدد آن است. ما نمی دانیم که چه چیزی باعث این خاص "دیگر به اشتراک گذاشته شده با شما" خطا یا, اما جمله بندی نشان می دهد برخی از مرتب کردن بر اساس از احراز هویت و یا صدور گواهینامه موضوع است.

این امکان وجود دارد که reissuing از به روز رسانی نرم افزار است که به منظور رفع این اشکال اما این فقط یک نظریه است. هر چه مشکل است که آن را به نظر نمی رسد به شکستن هر یک قابلیت های نرم افزار. فقط به روز رسانی و حرکت در شعار خوب برای زندگی به طور کلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن