گوگل برنامه برای کمک به کودکان و نوجوانان بهبود مهارت های خواندن در حال حاضر در دسترس در 180 کشور

گوگل به عنوان خوانده شده همراه آندروید نرم افزار که کمک می کند تا آموزش مهارت خواندن به دانش آموزان مدرسه ابتد

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

گوگل به عنوان خوانده شده همراه آندروید نرم افزار که کمک می کند تا آموزش مهارت خواندن به دانش آموزان مدرسه ابتدایی است که در حال حاضر در دسترس در اوایل دسترسی در 180 کشور شرکت امروز اعلام کرد. خواندن همراه با استفاده از گوگل متن به گفتار و گفتار به رسمیت شناختن فناوری به ارائه بازخورد به بچه های کار از طریق برنامه خواندن دهید و بازی. این برنامه با پشتیبانی از نه زبان از جمله انگلیسی, اسپانیایی, پرتغالی, و هندی. خواندن همراه اول راه اندازی به عنوان یک برنامه به نام بلو در هند در ماه مارس 2019.

بچه ها در حال هدایت از طریق خواندن همراه با کمک یک "در برنامه خواندن دوستان" نام دیا. "او می دهد [بچه ها] مثبت و تقویت کننده بازخورد در طول راه فقط به عنوان یک پدر و مادر یا معلم خواهد بود" با توجه به گوگل. "کودکان همچنین می توانید ضربه بزنید دیا در هر زمان برای کمک به تلفظ یک کلمه و یا یک جمله."

در اینجا چند اسکرین شات از خواندن همراه از نرم افزار بازی فروشگاه صفحه:

گوگل می گوید اطلاعات صوتی دستگیر خواندن همراه است تجزیه و تحلیل بر روی دستگاه و ارسال نمیشود به سرور های گوگل. این برنامه نیز به طور کامل offline هر چند شما نیاز به اتصال به Wi-Fi اگر شما می خواهید برای دانلود جدید داستان برای بچه خود را به کار را از طریق. خواندن همراه نیز نمی نیاز به ثبت نام نیست و باید تبلیغات و یا در برنامه خریدهای با توجه به گوگل.

به عنوان COVID-19 همه گیر است و دانش آموزان مجبور به ماندن در خانه از مدرسه گوگل نیز تمدید دسترسی رایگان به برخی از پیشرفته گوگل ملاقات ویژگی های Suite G و G مجموعه برای آموزش مشتریان تا سپتامبر 30th, اهدا 4,000 Chromebooks به دانش آموزان روستایی در کالیفرنیا و راه اندازی صفحات منابع برای کمک به معلمان و خانواده آموزش دانش آموزان با استفاده از محصولات Google.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن