Instagram مدیر عامل شرکت می گوید: این پلت فرم است که بررسی این که چگونه سیاست های خود را تحت تاثیر قرار, سیاه, کاربران

Instagram مدیر عامل آدم Mosseri روز دوشنبه گفت که پلت فرم است که گام برداشتن به "پشتیبانی بهتر جامعه سیاه و سف

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

Instagram مدیر عامل آدم Mosseri روز دوشنبه گفت که پلت فرم است که گام برداشتن به "پشتیبانی بهتر جامعه سیاه و سفید" و بررسی خواهد شد که چگونه آن را توصیه می کند محتوا و معاملات با آزار و اذیت و تایید. Mosseri را ارائه نمی دهد جزئیات در مورد آنچه Facebook متعلق به عکس های برنامه را انجام خواهد داد اما او گذاشته برخی از زمینه های کلیدی که در آن Instagram را شنیده است شکایت از کاربران در مورد تعصب.

"طنز این است که ما یک پلت فرم است که می ایستد برای بالا بردن, سیاه, صدای, اما در همان زمان مردم اغلب مورد آزار و ترس از اینکه 'shadowbanned و مخالف با بسیاری از محتوای takedowns از دست داده است بر من" Mosseri در بیانیه ای گفت.

Mosseri گفت: Instagram است که "از شنیدن نگرانی" در مورد این که آیا آن را سرکوب سیاه صداها و اگر آن رفتار هر کس به همان اندازه در آن محصولات و سیاست. "این یک لحظه ای که مردم در سراسر جهان هستند و به حق خواستار اقدامات بیش کلمات و ما مدیون همان را به جامعه ما است."

او گفت که این شرکت تمرکز خود را در چهار حوزه: آزار, تایید, توزیع و الگوریتمی تعصب. به آدرس آزار و اذیت Mosseri گفت: این شرکت خواهد شد نگاه در مسائل ایمنی خاص خود کاربران تجربه و Instagram و چگونه آن را می توانید به حفاظت از مردم از این مسائل. آن را نیز می خواهد بررسی کند که آیا این معیار با استفاده از آن به منظور بررسی Instagram کاربران است فراگیر از آن را دریافت سوالات در مورد اینکه آیا این روند به نفع گروه های خاص.

Instagram نیز بررسی خواهد شد که چگونه محتوای آن فیلتر شده است برای دیدن اگر وجود دارد تعصب درگیر و از آن خواهد شد بیشتر و شفاف در مورد چگونگی توزیع آن مردم پست. آن را نیز به "نگاهی به یک نگاه سخت" در این که آیا الگوریتمی تعصب است که با داشتن یک اثر در آن تصمیم گیری است.

Mosseri گفت: Instagram را نیز بررسی چگونه به خوبی آن را در خدمت دیگر گروه کمتر. "هدف ما این است که Instagram یک محل که در آن هر کس احساس امن پشتیبانی می کند و به بیان خودشان را دارند و من امیدوار هستم این کار را به ما نزدیک به این هدف" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن