Kodagu, هتل ها شامل غرفه های خانه بسته باقی می ماند برای 21 روز

چهار تن از پزشکان یک بیمارستان خصوصی در مدیکری آزمون COVID-19 مثبت; مجموع 26 نفر12 حوزه در مدیکری, Virajpet و

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399
  • چهار تن از پزشکان یک بیمارستان خصوصی در مدیکری آزمون COVID-19 مثبت; مجموع 26 نفر
  • 12 حوزه در مدیکری, Virajpet و Somwarpet Taluks مهر و موم شده برای 28 روز

مدیکری: با در نظر گرفتن افزایش COVID-19 موارد مثبت در Kodagu, تمام هتل های لژ و خانه باقی می ماند بسته خواهد شد و به مدت 21 روز در منطقه از امروز. این تصمیم گرفته شده توسط Kodagu, هتل, انجمن رئیس جمهور B. R. Nagendra پراساد و Kodagu خانه اقامت رئيس جمهور انجمن B. G. Ananthashayana. همچنین تمام آرایشگر مغازه ها بسته خواهد شد در مدیکری Taluk برای 6 روز.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در, معاون کمیساریای در مدیکری این صبح DC Annies Kanmani شادی گفت که هتل و اقامت در خانه انجمن ها باید به طور داوطلبانه به جلو آمده به امکانات خود را تا 21 روز است. دولت های منطقه بیش از حد گام به استراحتگاه هتل لژ و خانه باقی می ماند, او گفت:.

دولت های منطقه شده بود مورد انتقاد قرار نیست بسته شدن استراحتگاه و هتل ها و خانه باقی می ماند با وجود افزایش COVID-19 موارد مثبت. در همه تا امروز صبح 26 موارد مثبت گزارش شده در Kodagu و از آنها 23 نفر فعال هستند. جالب است که تمام این 23 نفر بدون علامت. همه 23 نفر پذیرفته شده اند تعیین شده COVID-19 بیمارستان در مدیکری.

چهار خدمت پزشکان در Ashwini بیمارستان در مدیکری و سه para-پزشکی کارکنان همان بیمارستان باید قرارداد این بیماری است. بیمارستان تمام شده است sanitised و وجود هشت در بیماران است. در حال حاضر هیچ خدمات به جز اورژانس و OPD خدمات موجود در بیمارستان.

DC را روشن کرده است که هیچ دکتر یا پیراپزشکی کارکنان در COVID بیمارستان آزمایش شده مثبت است. روشن می آید در پی گزارش می دهد که برخی از پزشکان از COVID بیمارستان تا به حال قرارداد این بیماری است.

سرباز بازنشسته تست مثبت

یک سرباز بازنشسته که آمده بود از آسام به Mullur روستا در نزدیکی Somwarpet دو مکانیک خودرو که در حال تماس با یک میوه تاجر از Shirangala که تست مثبت به تازگی یک زن از Doddahalli کرد و برادر خود را آزمایش مثبت است.

70 سال از Bittangala ایجاد کرد که در حال اجرا بود یک خانه اقامت در Bittangala قرارداد این بیماری است. دولت های منطقه مظنون است که او کردم تا این بیماری از خانه او اقامت مهمانان است. تلاش ها برای ردیابی تماس با تاریخ است. پسر پزشکی صاحب مغازه در Kushalnagar اتومبیل, خیابان آزمایش مثبت و ماشین و خیابان شده است مهر و موم شده.

در 12 حوزه از جمله پنج در مدیکری شش در Somwarpet و یک منطقه در Virajpet Taluk شده اند مهر و موم شده و موانع قرار داده شده اند. مناطق خواهد بود مهر و موم شده و به عنوان مهار مناطق به مدت 28 روز. وسایل نقلیه و افراد منع شده اند از ورود و یا خروج از این مناطق است.

هیچ کمبود پزشکان

DC Annies شادی اعلام کرده است که هیچ قحط و غلا از پزشکان و کارکنان پیراپزشکی در Kodagu. وجود 250 تخت در COVID بیمارستان و اگر نیاز بود بیشتر تخت آماده خواهد شد در Virajpet و Somwarpet Taluks, او گفت:. DC اضافه شده که COVID نمونه تست های آزمایشگاهی بود عملکرد 24X7 و هر روز 380 نمونهها مورد آزمایش قرار. نتایج حاصل از بسیاری از نمونه ها هنوز برای آمدن DC اضافه شده است.

در ضمن Kodagu منطقه اتاق بازرگانی است به دادگاه تجدید نظر به شهروندان ارشد در منطقه به سرمایه گذاری در خارج از خانه های خود و رفتن به مغازه ها و موسسات کسب و کار. همچنین تمام مغازه ها و موسسات تجاری شده اند خواست به استخدام ارشد شهروندان و اگر آنها در حال حاضر آنها باید ارسال در ترک تا همه گیر شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن