بازار گل های تغییر مکان در زمین های J.K.

میسور/میسورو: زمین های جی کی در قلب شهر و واقع در نزدیکی ایستگاه راه آهن شهر، یک کندوی فعالیت امروز صبح بود که

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

میسور/میسورو: زمین های جی کی در قلب شهر و واقع در نزدیکی ایستگاه راه آهن شهر، یک کندوی فعالیت امروز صبح بود که مردم از تمام نقاط شهر محل خرید گل و دیگر مقالات پوجا را برای جشنواره گوروی گانشا در هفته بعد از این برگزار می کنند.

با توجه به گسترش همه گیر مرگبار COVID-19، MCC دستور داده بود که به طور موقت از بازار گل Devaraja به زمین J.K بزرگ به عنوان یک اندازه گیری کنترل جمعیت در پیش از جشنواره گوری گانشا، به مدت چهار روز از امروز تا اوت.22. بر این اساس، بیش از 140 فروشنده گل، هر دو عمده فروشی و خرده فروشی، تغییر مکان به زمین J.K. از صبح دیروز خود را شروع کرده بود. فروشندگان، پیش بینی باران در طول دوره چهار روزه، چادرهای بزرگ ضد آب را با داشتن دهانه 15'x15'، که تحت آن 4 تا 6 فروشنده استاک راه اندازی کرده اند، به اشتراک گذاری بین آنها اجاره و هزینه نعوظ را بر پا کرده اند. در حالی که راه اندازی اصطبل, فروشندگان تضمین کرده اند که حفظ و نگهداری از دور فیزیکی در میان خود را به عنوان توسط مقامات هدایت.

امروز صبح، بارهای گل های لری از بخش های مختلف تامیل نادو، بنگلورو، هوسکوته و دیگر مکان ها به زمین J.K. رسیدند، با فروشندگان پیش بینی کسب و کار خوب به عنوان اکثر مردم جشن جشنواره با استفاده از انواع گل. در روز اول، گل یاس مشترک عربی (Mallige) در Rs.300 در هر کیلوگرم فروخته شده، یاس (مارل) در Rs.300 در هر کیلوگرم، گل رز غده (سوگندا راجا) در Rs.120 کیلو، کراساندرا (Kanakambara) در Rs.1,200 در کیلو، ستاره یاس (Kakada) در Rs.340 در هر کیلو، Marigold (چندو Hoovu) در Rs.50 در هر کیلوگرم، اولیاندر (Ganagale Hoovu) در Rs.50 متر، Chrysantheum (Sevanthige) در Rs.60 تا Rs.100 متر , Nerabul (هیبرید چای رز) در Rs.200 در هر کیلو و لوتوس در Rs.15 یک قطعه.

به غیر از فروشندگان گل، فروشندگان فروش انواع مقالات پوجا از جمله Kumkum، عود چوب، Camphor و همکاران وجود دارد. در کنار آن، تعدادی از فروشندگان چرخ دستی با فروش میوه های بیشتر در طول جشنواره دیده می شوند.

با مردم از تمام نقاط شهر و محله بازدید از بازار گل در محل جدید، پلیس در پا بودند، ساخت اطلاعیه های مکرر در پس از COVID-19 اقدامات، درخواست از مردم به اجباری پوشیدن ماسک صورت و حفظ فاصله فیزیکی. مقامات در محل برگزاری، با دروازه های جداگانه برای ورود و خروج، ترتیبات پارکینگ خودرو کافی را فراهم کرده بودند. دادگاه قضایی دیواراجا پلیس راهنمایی رانندگان در پارکینگ از وسایل نقلیه خود را دیده می شود، به منظور اطمینان از پارکینگ سازمان دهی شده از دو چرخ و چهار چرخ.

شاید به خاطر داشته باشید که این دومین بار در سالی است که بازار گل های دیواراجا به طور موقت به زمین های جی کی به عنوان یک اقدام کنترل جمعیت در پس از COVID-19 تغییر مکان داده است، و اولین بار از 29 تا 31 ژوئیه به حساب جشنواره Varamahalakshmi.

KSRTC گسترش مرکز اتوبوس شهری به زمین J.K.

با بازار گل Devaraja گرفتن به طور موقت به زمین J.K. تغییر مکان، KSRTC شهر خود را خدمات اتوبوس به محل برگزاری از مناطق مختلف به نفع عموم گسترش داده است. همه اتوبوس های شهری که از Kuvempunagar، BEML Nagar، Dattagalli و بوگادی سمت، به پی له از طریق زمین J.K. در تمام چهار روز (اوت.19 تا 22) هدایت شده اند، به گزارش KSRTC Mysuru شهرستان کنترل کننده تقسیمات ناگاراج.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن