مایکروسافت باز xCloud بازی جریان بتا اوایل فردا

مایکروسافت اجازه می دهد تا ایکس باکس بازی پاس نهایی مشترکان به سعی کنید بازی جدید خود را جریان ویژگی (xCloud)

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

مایکروسافت اجازه می دهد تا ایکس باکس بازی پاس نهایی مشترکان به سعی کنید بازی جدید خود را جریان ویژگی (xCloud) اوایل فردا، اوت 11th. غول نرم افزاری نسخه جدیدی از برنامه بتا ی Xbox Game Pass را برای اندروید راه اندازی خواهد کرد که شامل جریان بازی است. در حالی که ویژگی جریان بازی که قبلاً با نام xCloud شناخته می شد، در ۱۵ سپتامبر به طور رسمی در دسترس خواهد بود، هر کسی می تواند برنامه بتا را از فروشگاه گوگل پلی گرفته و از فردا به بعد زود امتحان کند.

"در حال نزدیک شدن به راه اندازی بازی ابری با ایکس باکس بازی پاس نهایی در تاریخ 15 سپتامبر، ما در حال ورود به یک دوره بتا The Vergeمحدود برای اطمینان از انتقال صاف از تجربه بازی ابر به ایکس باکس بازی پاس برنامه در آندروید، توضیح می دهد که سخنگوی مایکروسافت در بیانیه ای به واگر. "موجود ایکس باکس بازی پاس (بتا) کاربران برنامه فرصت برای تست زیر مجموعه ای از عناوین موجود به عنوان ما آماده تجربه برای در دسترس بودن گسترده تر ماه آینده دریافت کنید. این بتای محدود برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای اعضا در راه اندازی حیاتی است و نباید آن را نشان دهنده تجربه نهایی یا کتابخانه در نظر گرفت."

جریان این بازی بتا کامل 100 یا بیشتر بازی که ماه آینده در دسترس خواهد بود، اما انتظار می رود در اطراف 30 یا تا عناوین فردا بازی. مایکروسافت هنوز هم در نظر دارد پروژه xCloud Preview خود را در ۱۱ سپتامبر، پیش از پرتاب عمومی در ۱۵ سپتامبر قطع کند.

اگر شما علاقه مند به تلاش برای جریان بازی (xCloud) فردا ، سپس شما باید به یک مشترک ایکس باکس بازی پاس نهایی و ایکس باکس بازی پاس (بتا) برنامه از فروشگاه گوگل بازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب