ساعت مودی Mann Ki Baat فردا در 11 am

دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی خواهد بود پرداختن به 65 قسمت از "Mann Ki Baat" در 31 مه (فردا) در 11 am. هر چن

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی خواهد بود پرداختن به 65 قسمت از "Mann Ki Baat" در 31 مه (فردا) در 11 am. هر چند این آدرس خواهد بود در درجه اول پخش زنده از هند و رادیو و تلویزیون سازگاری خواهد شد توسط Doordarshan — DD اخبار و SS ملی. آن موضوع دیگری است که تمام کانال های خصوصی تا پایان نمایش آن زندگی می کنند بیش از حد.

طریق 'Mann Ki Baat' نخست وزیر نارندرا تعامل با مردم سراسر کشور در طیف وسیعی از افراد مهم است. "من مشتاقانه منتظر ایده های خود را و ورودی برای این ماه Mann Ki Baat برگزار خواهد شد که در 31st" ساعت مودی توییتی چند روز پیش دعوت ایده ها و موضوعات خود را در قسمت بعدی از Mann Ki Baat.

31 مه نیز همزمان با آخرین روز از مستند 4.0 است که کلمپ را بر این کشور برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. در آخرین "Mann ki Baat" آدرس on Apr. 26 PM مودی به حال مورد ستایش قرار داد این کشور مردم برای اینکه, کلید برای مبارزان هند در برابر بیماری کروناویروس و گفت: به عنوان مثال آنها خواهد بود extolled در آینده است.

ساعت مودی Mann Ki Baat تا به حال به طول انجامید 30 دقیقه و از او ستایش تمام دولت های ایالتی برای کار خود را در مبارزه با این بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن