جزئیات استیو جابز' ایمیل در مورد اینکه چرا شما نمی توانید خرید دیجیتال کتاب در آمازون برنامه های

کمیته قضایی مجلس ضد تراست فرعی به تازگی منتشر گنجینه عظیمی از اسناد داخلی از آمازون, اپل, Facebook و گوگل به ع

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

کمیته قضایی مجلس ضد تراست فرعی به تازگی منتشر گنجینه عظیمی از اسناد داخلی از آمازون, اپل, Facebook و گوگل به عنوان بخشی از تحقیقات گسترده به صنعت فن آوری. اسناد فاش داخلی ماشینی از شرکت ها هستند که به طور معمول بسیار مرموز — و آنها حتی شامل چند مدفون ایمیل از شرکت اپل-استیو جابز بنیانگذار که ما به اشتراک گذاشته شده در زیر.

دو مجموعه از ایمیل های بحث و تصمیم گیری است که به این روز نگه داشتن آی فون و آی پد کاربران از خرید دیجیتال کتاب در آمازون برنامه های. (شما مجبور به استفاده از یک مرورگر وب به عنوان یک راه حل.)

در یک ایمیل از نوامبر 2010, بازاریابی, رئیس Phil Schiller نوشت به مشاغل خدمات اینترنت منجر Eddy Cue و بازاریابی محصول سر Greg Joswiak در مورد چگونه آمازون بازاریابی روشن شدن نرم افزار تلفن همراه در آن زمان به عنوان یک راه به راحتی خواندن کتاب روشن شدن در سراسر هر دو آی فون و دستگاه های آندروید. مشاغل گفت: "[i]t زمان برای آمازون برای تصمیم گیری به استفاده از مکانیسم پرداخت و یا تعظیم [از فروشگاه App]" و به دنبال آن است که با "[a]nd من فکر می کنم آن زمان برای شروع به استفاده از این یکنواخت به جز موجود اشتراک (اما استفاده از آن را برای آنهایی که جدید)."

در یکی دیگر از مکالمه نشانه گذاشته یک پیش نویس جدید اشتراک سیاست های برنامه های در فروشگاه App در فوریه 6th, 2011, روز قبل اپل رسما اعلام کرد که سیاست های جدید.

مشاغل گفت: "من فکر می کنم این همه بسیار ساده — iBooks در حال رفتن به تنها کتابفروشی در دستگاه های iOS. ما نیاز به نگه داشتن سر ما بالا است. یکی می توانید به خواندن کتاب خریداری و در جای دیگر نه فقط خرید/اجاره/عضویت از iOS بدون پرداخت که ما اذعان منعی برای بسیاری از چیزها است."

آمازون و دیگر فروشندگان کتاب بعدها حذف لینک به Kindle Store در iOS برنامه مطابق با آن جدید فروشگاه App اشتراک قوانین. شما هنوز هم می تواند خرید کتاب روشن شدن در برنامه های iOS.

در یکی دیگر از گفتگو از آوریل 2010 سابق Facebook کارمند Joe Hewitt ساخته شده است که اولین نسخه از Facebook, برنامه iOS, شکایت در مورد تغییرات به iOS 4.0 توسعه دهنده توافق برای اپل توسعه روابط سرب Ron Okamoto و با مطبوعات است. Okamoto مشترک یک به روز رسانی وضعیت با شغل شیلر و سابق نرم افزار سر Scott Forstall.

شغل پاسخ داد: "من می خواهم نشان می دهد ما فقط قطع جو کردن از هم اکنون در."

اسناد و مدارک دیگر نشان داد که اپل به آمازون درمان ویژه به نخست تصویری به فروشگاه App که شما می توانید اطلاعات در مورد اینجا. و اگر شما از دست رفته از جلسه دیروز در اینجا ما روکش از همه چیز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن