دریا دزد است قایقرانی به بخار در ژوئن 3rd

نادر را باز جهان, دزدان دریایی بازی دریای دزداست قایقرانی به بخار در ژوئن 3, مایکروسافت امروز اعلام کرد. برای

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

نادر را باز جهان, دزدان دریایی بازی دریای دزداست قایقرانی به بخار در ژوئن 3, مایکروسافت امروز اعلام کرد. برای دو سال گذشته دریای دزد در دسترس بود بر روی Xbox One و Windows Store.

نسخه Steam هزینه خواهد شد $39.99 با cross-play پشتیبانی شامل بین تمام نسخه های از بازی. اگر شما خود را یک کپی بر روی هر دو ویندوز 10 یا Xbox One, شما هنوز هم نیاز به خرید یک نسخه بخار به بازی آن را در شیر نمای دیجیتال.

در راه اندازی بخار نسخه شامل تمام محتوای قبلا منتشر شده بر روی سیستم عامل های دیگر. این شامل کشتی از ثروت به روز رسانی منتشر شده در ماه آوریل گذشته که معرفی جدید فرستاده سیستم اجازه می دهد بازیکن برای تبدیل شدن به یک فرستاده در این بازی است.

دریا دزد بود آهسته رایت که تا حد زیادی بهبود یافته بیش از دو سال گذشته است. به عنوان همکار من تام وارن با اشاره به زمانی که او در بررسی این بازی در ماه فوریه 2018 پیش از انتشار آن دریا دزددر آن زمان "هنوز هم احساس مانند یک کار در حال پیشرفت است." خوشبختانه نادر شده است به طور مداوم با اضافه کردن پست-راه اندازی محتوا در چند سال گذشته با چهار روز رسانی محتوای در سال 2020 به تنهایی و بازی را بازیکن پایه بیش از 10 میلیون در این سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن