اولین جنگ ستارگان: اسکادران فیلم گیم پلی نشان می دهد starfighter در عمل

پس از یک تیزر تریلر اوایل این هفته EA در نهایت نشان داده برخی از گیم پلی واقعی فیلم Star Wars: اسکادرانجدید خو

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

پس از یک تیزر تریلر اوایل این هفته EA در نهایت نشان داده برخی از گیم پلی واقعی فیلم Star Wars: اسکادرانجدید خود را starfighter در سگ جنگی بازی. به عنوان وعده داده شده این عنوان جدید یک بازی اول شخص تیرانداز فضا متمرکز در اطراف پنج در و پنج تیم جنگ به عنوان بازیکن به خود اسکادران (ساخته شده البته از کلاسیک جنگ ستارگان کشتی).

گیم پلی به نظر می رسد نقشه کشی در بازی های گذشته مانند 90s X-بال و کراوات جنگنده بازی ها, بازی کامل با انتقال قدرت بین کشتی و سیستم های مدیریت سپر و که دید اول شخص. وجود دارد در حال برنامه ریزی برای هشت خلبان قادر کشتی با یک جنگنده رهگیر پشتیبانی و بمب افکن کلاس کشتی برای هر جناح (به طور خاص X-Wing یک جناح Y-Wing U-Wing, کراوات, جنگنده, TIE Interceptor, کراوات, بمب افکن و کراوات درو مبارزان.)

اسکادران' "امضا" حالت آنلاین ناوگان جنگ است و چند مرحله ای ماموریت است که باید پنج نفر اسکادران کتک کاری در گوشهای در مرکز نقشه حمله یا دفاع) با اندازه متوسط پایتخت کشتی قبل از مصرف در یک شاخص (یا Imperial Star Destroyer یا یک دوشنبه کالاماری crusier) در مرحله نهایی است.

نیز وجود دارد یک تک بازیکن مبارزات انتخاباتی مجموعه "کمی پس از" بازگشت جدیاست که باید بازیکنان ایجاد دو خلبان: یک جمهوری جدید یک و امپریالیستی یکی که می خواهید آنها را جایگزین کنترل در طول ماموریت.

Star Wars: اسکادران تنظیم می شود منتشر شده در Xbox One, PlayStation 4 و PC در ماه اکتبر 2nd برای $39.99 با cross-play بین سیستم عامل. EA می گوید شما همچنین قادر خواهید بود به بازی را از طریق تمام بازی در VR بر روی PS4 و PC سیستم عامل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن