خانه این بانوی یک کتابخانه کوچک با 5000 کتاب

میسور/میسورو: هر ساله، در ۹ اوت، کتابدوست ها روز دوستداران کتاب را جشن می گیرند. این یک تعطیلات غیر رسمی است ک

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399

میسور/میسورو: هر ساله، در ۹ اوت، کتابدوست ها روز دوستداران کتاب را جشن می گیرند. این یک تعطیلات غیر رسمی است که مردم را تشویق می کند تا یک یا دو کتاب را بردارد و روز را صرف خواندن کند. به مناسبت روز دوستداران کتاب، ستاره میسور با یکی از ساکنان میسورو که در مورد کتاب ها بسیار پرشور بوده است و این خواننده مشتاق خانه اش را به یک کتابخانه کوچک تبدیل کرده است صحبت کرد.

نویسنده و خواننده ای سرسخت آناسویا اس کمپناهالهالی ساکن T.K. Layout, Bogadi مرحله دوم است. کتابخانه کوچک او در خانه اش بیش از 5000 کتاب دارد. مجموعه کتاب های او شامل نویسندگان متعددی در موضوعات مختلف، برجسته ترین در مورد ادبیات شرانا، جاناپادا و کانادا و همچنین در مورد آزادی مبارزان و دست اندرکار در زمینه های مختلف است.

نویسندگان کانادا ی محبوب نیز میدارد مورد علاقه خود را با مجموعه عظیمی از کتاب در خانه از جمله کسانی که از Kuvempu، Dejagow و CPK.

آناسویا که با ستاره میوسر صحبت می کرد گفت که او در سال ۲۰۰۵ شروع به جمع آوری کتاب کرده است. او دارای دکترا است و گفت که او هرگز فراموش نمی کند برای خرید یک کتاب هر زمان که او در هر تابع انتشار کتاب در شهرستان حضور.

او کتاب های متعددی از جمله Kannada Janapada Kathegalalli Paativrityada Parikalpane، Kannada Janapada Kathegalalli Sthree، آناسویا چوتوکوگالو، بووانادا بلاکو ماهرشی والمیکی، پارامپریا پایاناداللی ناناوارو نناپو، کانادا سیریا نامالیو، کانادا دا ساویاساچی: دژاگوو-۹۷، آککاماهادوی سیدهی سادهانه گالو، نایاکارا سامسکریتکا توتیلو: دورا گنجیگاته، Mathe Hemavathi Kuvempu, Huttadolagana Chitta, Rakta Kamala, Vishwakutumbi, Adikavi Valmiki, Ahimsavadi Shabari, Moudhya Nirmulane mattu Vaicharikate and Valmiki Drishtiyalli Rajaneeti.

او همچنین ویراستار کتاب های متعددی از جمله Beda Valmiki Mahile: Srujanashilathe, Ranjita Chutukugalu, Kuvempu: Kelavu Notagalu, Dejagow-96, Kannada Janapada Kathegalalli Atte-Soseyaru, کاویارادهنه، دژاگواو اوارا ایتیچینا کاتگالو، ماهرچی والمیکی دیویا دارشانا (قسمت اول)، نودی پوشپانجالی، بادوکینا دیویگه، ماهرچی والمیکی دیویا دارشانا (قسمت دوم)، کانادیاللی کادامبا و چوتوکو سهه تیا – اوندو سامیکه.

آناسویا که دریافت کننده جوایز متعددی است، در یک فیلم شات هم به عنوان "اما" عمل کرده است. او به عنوان یک مدرس کانادا و علوم سیاسی در دانشگاه آزاد دولتی ماهاجانا و دانشگاه آزاد کارناتاکا مشغول به کار بوده و در حال حاضر به عنوان یک دانشکده غیر تدریسی در کالج مهندسی سری جایاچاماراجندرا مشغول به کار است.

جمع آوری کتاب و خواندن سرگرمی مورد علاقه من است. کتاب ها بهترین دوستان ما هستند. من صدها کتاب به دانش آموزانم هدیه داده ام. من همیشه آنها را تشویق به نگه داشتن تلفن های همراه خود را دور و به جای بلند کردن یک کتاب به خواندن، می گوید: آناسویا S. Kempanahalli، Bibliophile و نویسنده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن