به رسم مهمان هتل اراستن با بهداشت وعده تخفیف

میسور/Mysuru: هتل ها و هتل های زنجیره ای در میان بدترین آمار COVID-19 بیماری همه گیر. به عنوان مستند برداشته ش

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

میسور/Mysuru: هتل ها و هتل های زنجیره ای در میان بدترین آمار COVID-19 بیماری همه گیر. به عنوان مستند برداشته شده است بزرگترین چالش رو به مهمان نوازی شرکت است چگونه می توانید پارانوئید مشتریان به راه رفتن در طریق درهای خود را.

کمبود پول نقد و کبود شده توسط طولانی مدت, مستند, بسیاری از هتل ها در Mysuru می آیند تا با مبارزات انتخاباتی جدید برای متقاعد کردن مهمانان که خود را خواص مناطق امن و COVID-19 پروتکل سازگار هستند. دستورالعمل های عملیاتی استاندارد باید دستخوش تغییرات اساسی به خصوص وقتی که می آید به مهمان ورود و بازگشت از عملیات خانه.

با وجود حکومت آرامش و هتل ها و رستوران ها گزارش نازک حضور و غیاب در حال حاضر و در تلاش برای جبران خسارات سنگین هتل از جمله هتل Grand Mercure Pai, ویستا, هتل, سیاه, Rio Meridian کشور جنس & سوئیت و دیگران ارائه تخفیف های جذاب برای فریب مشتریان است.

بسیاری از این هتل ها در حال ارائه طیف وسیعی از پیشنهادات از جمله 10 تا 20 درصد تخفیف در رزرو اتاق, مواد غذایی و نوشیدنی است. تخفیف ویژه اعلام شده است برای تجمع جرم و مراسم مانند ازدواج و جشن تولد.

مهمان ویژه بسته های

برخی از هتل های اصلی اعلام کرده اند بسته های ویژه برای همه رویدادهای اجتماعی که شامل سالن حزب خوش آمدید نوشیدنی اقدامات ایمنی مانند ماسک و sanitising, موسیقی عروسی, کیک صبحانه, ناهار و شام همراه با خدمات اتاق.

تاج رزمندگان خواهد اضافی دریافت تخفیف تا 20 تا 30 درصد برای این خدمات است. صحبت به 'ستاره میسور,' هتل Grand Mercure مدیر فروش Suhas Hosamani گفت: "همه تاج رزمندگان باید انجام دهید این است فقط نشان دادن کارت شناسایی خود را. ما را به تخفیف ویژه به آنها."

برو 'امن' آرم

در حالی که اتاق رزرو آنلاین برخی از هتل ها در حال نمایش برو 'امن' لوگو در وب سایت خود را که بدان معنی است که تمام اتاق ها و آشپزخانه و هتل و محیط اطراف هستند sanitised برای جلوگیری از گسترش عفونت و آلودگی. هتل ریو نصف النهار مدیر کل Ashok گفت: "با در نظر ایمنی مشتری ما آموزش هتل ما در مورد کارکنان اجتماعی فاصله بهداشت sanitisation و همچنین هنجارهای ایمنی به دنبال داشته باشد در حالی که برخورد با مشتریان است."

بسیاری از این هتل ها و رستوران ها نیز با استفاده از رسانه های اجتماعی از جمله Facebook, WhatsApp و توییتر برای ترویج فعالیت های کسب و کار و مشتریان آگاه از تلاش های خود را که در حال گرفته در پست-مستند دوره و همه گیر. برخی از آنها حتی ارسال فیلم نمایش فعالیت های روزانه در هتل خود در تلاش برای متقاعد کردن مشتریان.

به حداقل رساندن تماس با ما

اقدامات ایمنی در هتل متمرکز بر شناسایی زمینه های کلیدی که در آن مهمان می آید در تماس با افراد دیگر و به حداقل رساندن آن تماس بگیرید. هر هتل دارای شناسایی بیش از 200 تاچ پونت جایی که آنها احساس می کنید که آنها می توانید تغییرات قابل توجهی برای دیدار با جدید ایمنی و بهداشت چالش های ارائه شده توسط محیط فعلی است.

این تاچ پونت شامل دکمه های آسانسور های نرده کتانی در اتاق, رستوران ها و حتی قلم در مقابل میز که پس از هر بار استفاده خواهد شد sanitised.

20 تا 30 درصد تخفیف

"ما در حال ارائه 20 درصد تخفیف به تمام مشتریان ما. وجود بسته های ویژه برای جشن تولد, مراسم نامگذاری و ازدواج. ما در حال بدست گرفتن تمام احتیاطی لازم از جمله استفاده از sanitisers و توزیع رایگان ماسک" گفت: Ashok مدیر کل هتل ریو نصف النهار.

"در تلاش برای جبران ضرر و زیان آورده مستند دوره و متقاعد کردن مشتریان در مورد ایمنی خود را, بسیاری از هتل ها در حال ارائه تخفیف تا 30 درصد است. آنها اعلام کرده اند بسته های ویژه برای رزرو اتاق و سالن" گفت: C. Narayana Gowda رئیس جمهور Mysuru صاحبان هتل' Association.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن