UoM به اعطای زمین برای کانادا مطالعات کلاسیک: مرکز آموزش عالی Dept. اشیاء

میسور/Mysuru:ساخت و ساز ساختمان برای مرکز تعالی برای مطالعات کلاسیک در کانادا در Manasagangothri پردیس به نظر

توسط PARINEWS در 14 تیر 1399

میسور/Mysuru:ساخت و ساز ساختمان برای مرکز تعالی برای مطالعات کلاسیک در کانادا در Manasagangothri پردیس به نظر می رسد که موانع به عنوان ضربه کارناتاکا عالی وزارت آموزش و پرورش به اعتراض به دانشگاه میسور's (UoM) تصمیم به تخصیص دادن سه هکتار زمین در آن محل.

این UoM به عنوان یک ژست برای علت کانادا تا به حال بیش از 3 هکتار از زمین های خود را که در آن دفتر آموزش بزرگسالان بخش (پیر Tahsildar دفتر) ایستاده بود به مرکزی موسسه زبان هندی (CIIL) حدود هفت ماه پیش برای ایجاد کانادا, کلاسیک, مطالعات مرکز.

پس از توزیع بیش از زمین های کانادا و وزیر فرهنگ و ارشاد C. T. راوی همراه با کانادا توسعه اختیارات رئیس T. S. Nagabharana, UoM معاونت پروفسور G. Hemantha کومار و CIIL مدیر حال بازرسی از 3 هکتار زمین. وزیر راوی پس از آن گفته بود که CIIL را آماده شمالی برای این پروژه و آغاز به کار می کند.

اما در حال حاضر ماه بعد بالاتر وزارت آموزش و پرورش خواسته است UoM به دنبال یک جایگزین فضا برای مرکز.

وزیر آموزش عالی وزارت در نامه ای خطاب به UoM معاونت سه روز پیش است گفت: به کارگردانی دانشگاه به ارائه جایگزین قطعه زمین برای کلاسیک Kannada مطالعات مرکز. اما UoM VC پروفسور Hemantha کومار در دسترس نیست برای نظرات به این مسئله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن