با وجود اینکه مهر و موم شده روستاییان اطمینان از بدون وقفه شیر تجارت

Penjahalli روستاییان یادگیری برای زندگی با کروناویروس; نه بستگی مقامات برای کسب و کار Hanagodu: به عنوان یکی ا

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

Penjahalli روستاییان یادگیری برای زندگی با کروناویروس; نه بستگی مقامات برای کسب و کار

Hanagodu: به عنوان یکی از وارد Penjahalli روستا در نزدیکی Hanagodu در Hunsur است که مهر و موم شده توسط Mysuru منطقه دولت نه تنها یک فرد دیده می شود بی ارزش loitering حتی در توسط خطوط. دو COVID-19 موارد مثبت –یک مادر و دختر جوان – گزارش شده از این روستا و روستای مهر و موم شده و دو بار.

پلیس پرسنل نگهبانی برای اطمینان از هیچ کس وارد یا از آن خارج این منطقه است. موانع گذاشته شده است و خیابان به طور منظم fumigated به مردم نگاه کردن از خود خانه های کوچک شاهد روند. ورود و نقاط خروج از روستا مسدود شده است با موانع و تپه گل.

روستاییان اما آموخته اند به زندگی با کروناویروس و ابداع هوشمندانه وسیله ای برای حمل با امرار معاش خود. این روستا دارای بیش از 500 خانواده و تقریبا 75 به 110 نفر از آنها در شیر تجارت است. با هیچ فرد از ایجاد کرد که اجازه رفتن به خارج و خارجی ها قادر به آمده در شیر کسب و کار — که در آن روستاییان بستگی دارد — آمده بود به توقف سنگ زنی.

این پریشان روستاییان در حال حاضر تصمیم گرفت برای کمک به خود در فروش شیر و تهیه علوفه برای دام هایشان. هر روز قبل از طلوع معافیت روستاییان از خواب بیدار و شیر گاو خود را پر کنید و شیر را در قوطی های بزرگ. سپس آنها را حمل قوطی تا روستای مرز و نگه داشتن آنها را در یک نظم به طوری که شیر لبنی وانت آمد به مرز و بلند کردن قوطی.

در اوایل شیر وانت استفاده می شود برای آمدن به خانه های فردی در داخل Penjahalli و استفاده می شود به جمع آوری شیر. در مقابل هر خانه شیر وزن و رکورد وارد شده است در یک کتاب. در حال حاضر به عنوان شیر وانت نمی آیند در داخل روستا و روستاییان خود را وزن شیر و سپس واریز آن را در قوطی پس از ورود به کمیت. هنگامی که قوطی در حال تخلیه در فراورده های لبنی و آنها در حال بازگشت به روستا بعد از ظهر به طوری که شیر پر شده است روز بعد.

"برای ما شیر فروش است که یک منبع اصلی درآمد و با آب بندی کامل از روستای ما قادر به انجام این کار. به عنوان یک نتیجه, ما در مواجهه با یک بحران وجودی. در حال حاضر ما باید به حل مشکل و تضمین راه حفظ بی وقفه عرضه شیر" گفت: Ramegowda یک شیر فروشنده از ایجاد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب