Glenmark راه اندازی داروی ضد ویروسی Favipiravir برای درمان COVID-19

دهلی نو: Glenmark داروسازی امروز گفت: آن را راه اندازی کرده است داروی ضد ویروسی Favipiravir تحت نام تجاری Fabi

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

دهلی نو: Glenmark داروسازی امروز گفت: آن را راه اندازی کرده است داروی ضد ویروسی Favipiravir تحت نام تجاری FabiFlu برای درمان بیماران با خفیف تا متوسط COVID-19.

بمبئی مبتنی بر مبارزه با مواد مخدر شرکت کرده بود در روز جمعه دریافت تولیدی و تایید بازاریابی از داروهای کنترل کننده به طور کلی از هند (DCGI). FabiFlu است که برای اولین بار دهان Favipiravir تایید دارو برای درمان COVID-19 شرکت در بیانیه ای گفت.

"این تصویب در یک زمان می آید زمانی که موارد در هند فزاینده هرگز مانند قبل از قرار دادن فشار زیادی بر روی ما سیستم بهداشت و درمان," Glenmark داروسازی رئیس و مدیر عامل گلن Saldanha گفت. این شرکت امیدوار است که در دسترس بودن یک درمان موثر مانند FabiFlu را بطور قابل توجهی کمک به تسکین این فشار و این بیماران در هند بسیار مورد نیاز و به موقع درمان گزینه او اضافه شده است.

FabiFlu نشان داده است تشویق پاسخ خفيف COVID بیماران در طول آزمایش های بالینی Saldanha گفت. آن است که به صورت خوراکی تجویز می شود و پس از آن به عنوان یک راحت تر از گزینه های درمان بیش از دیگر به صورت داخل وریدی تجویز داروها او اشاره کرد.

"Glenmark را به همکاری نزدیک با دولت و جامعه پزشکی را FabiFlu به سرعت در دسترس بیماران در سراسر کشور" Saldanha گفت. این دارو در دسترس خواهد بود به عنوان یک نسخه مبتنی بر دارو برای Rs. 103 در هر قرص با دوز توصیه شده بودن 1800 میلی گرم دو بار در روز یکی پس از 800 میلی گرم دو بار در روز تا روز 14.

Favipiravir می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای Coronavirus بیماران با شرکت مرضی شرایط مانند دیابت و بیماری های قلبی با خفیف تا متوسط COVID علائم. آن را ارائه می دهد سریع کاهش بار ویروسی در عرض چهار روز فراهم می کند سریع تر علامتی و رادیولوژی بهبود دارو ساز اضافه شده است.

Favipiravir داده بهبود بالینی تا 88 درصد خفيف COVID-19 مورد آن گفت. مواد مخدر شرکت کرده بود با موفقیت توسعه ماده فعال دارویی (API) و فرمول برای FabiFlu از طریق آن در خانه تیم R&D. آن را به حال و سپس ثبت محصول به صورت کارآزمایی بالینی با کشور مواد مخدر تنظیم کننده DCGI شد و اولین شرکت داروسازی در هند برای دریافت تایید برای انجام فاز 3 کارآزمایی بالینی در خفیف تا متوسط COVID بیماران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن