مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در پرند

الان که شما بدین تارنما مراجعه کردین معلومه گیربکس خودروتون به نقص‌ خورده و پیرو یک تعمیرگاه برای تعمیر گ

توسط مدیر سایت در 24 خرداد 1402

الان که شما بدین تارنما مراجعه کردین معلومه گیربکس خودروتون به نقص‌ خورده و پیرو یک تعمیرگاه برای تعمیر گیربکس خودکار در پرند  هستین ما بیش تر از ۱۵ سال سوابق در تعمیر گیربکس های اتومات هستیم در‌حالتی که در ادامه تعمیرگاه عالی می باشید بهترین گیربکس کار پرند  این راس شایسته ترین تعیین است ساعت تماس برای دفعه به چنگ آوردن و سوال ها خویش با تعمیرگاه ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدظهر است

سوالی که بیشتر از ما پرسیده میشه اینکه ما چطوری میتونیم به نمایندگی شما مراجعه کنیم شما در ساعت کاری با شماره های تعمیرگاه در ابتدا متن جای‌دارد تماس حاصل نمایید و اختلال خودرو را اعلام فرمائید ما به شما میگیم همون روز یا این که چه روزی تشریف بیارید

هر مشتری یک گل میباشد
تعمیر گیربکس خودکار
تعمیر گیربکس اتومات
ما گیربکس خود کار چه مارک خودروهایی تعمیر می کنیم؟

درین راس ما تعمیر گیربکس های مارک / رنو / هیوندای و کیا / نیسان / بی ام و bmv و بنز .. با شایسته ترین چگونگی و تک تک تلاشمان اینکه خودرو شما‌را در معدود ترین فرصت تحویل دهیم
از کجا بفهمیم گیربکس خودکار وخیم گردیده؟

تعمیرات گیربکس پرند

برای دانستن فساد گیربکس خود کار خیلی معمولی میباشد مالک خودرو خودش میفهمه که گیربکس ماشینش حاد گردیده با اینجانب تا ادامه یار و همدم باش میخوام یک سری تا مثال نمونه از علائم فساد گیربکس خودکار بهت بگم

زمانی گیربکس خودکار وخیم میشه هنگام رانندگی تماما معلوم میشه خودرو در جنبش اختلال دارااست در هر عیبی یه جور خودشو نشون میده به عنوان مثال تو ردوبدل دنده ها به طور کامل اختلال داری یعنی هنگامی گیربکس دنده بده بستان میکنه راننده تا قبل از این شم تقه زدن یا این که به عبارتی لگد زدن را نداشت پس زمانی دیدی ردوبدل دنده ها با تقه زدن ردوبدل میشه یعنی گیربکس خود کار خودرو شما وخیم گردیده و بایستی به تعمیرگاه تعمیر گیربکس خود کار پرند مراجعه کرد
مخارج تعمیر گیربکس خود کار چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس خود کار در بین ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تا ۹۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان است البته این ارزش حدودی بود که گفتم شما می‌توانید برای ارزش ظریف حضوری به‌این تعمیرگاه مراجعه نمایید تا بعداز عیب یابی ارزش با جزییات بیشتر بهتون اعلام نمایند
تعمیر گیربکس خود کار چقدر مجال می‌برد؟

تعمیر گیربکس پرند

معمولا بسته به عیب گیربکس مجال گزینش می گردد البته حدود ۳ تا ۶ روز طول خواهد کشید البته در فعالیت فنی نمیشه دقیقا یه فرصت قطعی انتخاب کرد
بیشترین مشتریان عزیز ما از کدام حیطه پرند هستن؟

ازگل / اقدسیه / الهیه / اوین / گلشن بهشت / تجریش / جماران / چیذر / دار آباد / دربند / درکه / دزاشیب / جوزستان / زعفرانیه / سوهانک / فرمانیه / فرشته / قیطریه / کاشانک / کامرانیه / محمودیه / نیاوران / ولنجک / ستارخان / شهرک غرب / صادقیه / طرشت / فرحزاد / گیشا / مرزداران / اختیاریه / پاسداران / دروس / جردن / ولیعصر / ظفر / میرداماد / ونک / قلهک / پرندپارس / لویزان / نارمک / اشرفی اصفهانی / پونک / جنت آباد / شمال پرند / غرب پرند / شرق پرند / جنوب پرند
شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ماشین فرنگی کجاست؟

نشانی شایسته ترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتومات در پرند . پرندپارس . بلوار بابائیان . خیابان پنجم شیدایی کوچه ۷ شمالی پلاک ۱۰

اولی گیربکس خود کار
اختراع کننده اولی گیربکس خود کار (AT) آلفرد هورنر مونرو بود. آلفرد هورنر مونرو در رجینا، ساسکاچوان، کانادا دیده به جهان گشود. وی اولی AT را در سال ۱۹۲۱ ابتکار کرد که “گیربکس ایمنی اتوماتیک” (AST) اسم داشت. AST در سال ۱۹۲۳ به تصویب رسید. آلفرد هورنر مونرو یک مهندس بخار کانادایی بود. وی آن را با استعمال از فشار هوا به مکان مایع هیدرولیک پیاده سازی کرد. با این درحال حاضر، این یک کمبود شدید اقتدار تشکیل داد. ۴ ضریب دنده جلو داشت ولی دنده عقب یا این که پارکینگ نداشت. جنرال موتورز AST را در سه سبک خویش در میان سالهای ۱۹۳۷-۱۹۳۸ فروخت. اولدزموبیل، کادیلاک و بیوک تحت عنوان مورد ارتقا.

برای تعمیر گیربکس خود کار مگان اینجا کلیک فرمائید

تعمیرات گیربکس اتوماتیک پرند


برای صاحبان خودروهایی با گیربکس خودکار همواره این نگرانی وجود داراست که در شکل واکنش با ایرادات گوناگون، بایستی به کدام راءس مراجعه نمایند؛ به این دلیل‌که گیربکس نصیب بسیار اساسی و حساسی در خودرو میباشد و برای تعمیر و بده بستان احتمالی آن، نیاز به مهارت و تجارب متعددی وجود دارااست. به همین استدلال ما در اینجا لیست شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس اتومات در پرند را ارائه می کنیم که شما بتوانید با ذهنی راحت و اعتقاد و باور بی نقص به راس مد لحاظ رجوع نمایید.
جايگاه بندی ۲۰ شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس خودکار در پرند
شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس خود کار در پرند

معرفی 20 تا از شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس خودکار در پرند به طور بدون نقص. نشانی + شماره تلفن و تفصیل سرویس ها هر تعمیرگاه . برای داده ها بیشتر کلیک فرمائید.

گیربکس‌های اتوماتیک به جهت عدم وضوح بسیار بالا نیاز به اعتنا و مهارت بسیار بالایی برای بده بستان دارا هستند. در شکل عدم رعایت نکات کلیدی و مهارت نادر شخص تعمیرکار، بی شک اشتباهات و هزینه‌های بسیار سنگینی به وجود میاید. پیرو به معرفی برخی از شایسته ترین تعمیرگاه‌های پرند میپردازیم که گیربکس‌های اتوماتیک از گونه های گوناگون را به شایسته ترین نحوه تعمیر کرده و همواره رضایت مشتریان خویش را جلب کرده‌اند. برای داده ها بیشتر، مطلقا تا آخر همدم ما باشید.
1- دسته تخصصی تعمیرکار

تیم تعمیرکار او‌لین تیم برای تعمیر گیربکس خودکار در پرند میباشد که درین مقاله به آن اشاره می کنیم. در‌این راس از متخصصین حرفه ای و پیش کسوت که به گونه های گیربکس‌ها و ایرادات آنها احاطه دارا‌هستند به کارگیری میشود. همینطور جدیدترین و شایسته ترین تجهیزات برای رفع اشتباهات نیز در این موسسه چشم می شود.

گفتنی میباشد در‌این راءس آغاز عیب‌یابی به طور به طور کامل مجانی به وسیله تیمی حرفه‌ای شکل میگیرد و درپی شایسته ترین روش برای رفع اختلال کاملا سفارش می‌گردد. خودرو بر بدون پول در آحاد پرند، ارائه تضمین پس از تعمیرات به مقطع 1 سال و تامین مستمر از مزایای این شرکت میباشند.

نشانی: پرند - میدان هروی - خیابان وفامنش بلوار - مژده انتهای خیابان دماوند - جنب کارواش مژده

شماره تلفن: 02171053048 – 09194015494
2- اتو کلینیک تخصصی مقدم

تعمیر گیربکس آلمانی پیکان پرند

کلینیک تخصصی مقدم نیز دیگر راس دارای اعتبار و بلندتر پرند برای تعمیر و بده بستان اشکال گیربکس خودروهای گوناگون میباشد. در‌این راءس کلیه فرآیندها ذیل لحاظ تیمی با تجربه و حرفه‌ای انجام یافته و عیب‌یابی مجانی نیز در شیوه نامه آنان جای‌دارد.

نشانی: پرند، محله ازگل - شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی پس از هنگام مجتمع تعمیرگاهی صدر

شماره تلفن: 09191284201
3- تعمیرگاه تخصصی گیربکس آقای خودکار

در لیست شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس اتومات در پرند بایستی اسم راءس آقای اتوماتیک را نیز قرار اعطا کرد. این موسسه پیش کسوت 30 سال شغل در قضیه تعمیر گیربکس، یکی شایسته ترین و با سابقه‌ترین تعمیرگاه‌های گیربکس در پرند به شمار می‌رود.

همگی سرویس ها و تعمیرات شکل‌گرفته بوسیله این موسسه با تضمین ایفا میگردد. سرویس ها در محل، سرویس ها به خودروهای معلولین و جانبازان، تعمیرات جلوبندی، ردوبدل روغن و... نیز از سایر مزایای این راءس به شمار می‌رود.

نشانی: پرند - میدان ملت - خیابان طاهر - پلاک 49

شمار تلفن: 02122517069
4- تعمیرگاه اتو عمل

اتو فعالیت از سایر گروه‌های دارای اسم و رسم و ماهر پرند میباشد که به تعمیر گیربکس اشکال خودرو، حتی خودروهای لوکس نیز می پردازد. عیب‌یابی در‌این راس با استعمال از دستگاه بسیار ظریف شکل می گیرد و در پی نیز کارشناسان با سابقه و دارای تخصص آن، شایسته ترین طریق برای رفع نقص‌ جانور را اتخاذ می‌نمایند.

نشانی: پرند - فلکه سوم پرندپارس خیابان 196 شرقی میان چهارراه 133 و 135 پلاک 134

شماره تلفن: 02177328992- 09104494656
5- دسته هیدروتک

به‌دنبال معرفی شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس خود کار در پرند بایستی به راءس هیدروتک نیز اشاره کنیم. این راس با تضمین‌طومار 6 ماهه و یکساله پس از تعمیرات و بده بستان قطعات، خیال و خاطر مشتری را از جهت چگونگی فعالیت ریلکس می‌نماید.

تعمیر گیربکس پراید پرند pdf

همگی سرویس ها مرتبط با گیربکس خودروهای گوناگون خود کار، درین راءس شکل می گیرد.

نشانی: پرند - صادقیه - خیابان شهید گلاب - کارواش سعید - تعمیرگاه گیربکس خود کار هیدروتک

شماره تلفن: 09125384034
6- تعمیرگاه تخصصی رنو سید

در‌این راس که کارشناسانی پیش کسوت از کشور ایران خودرو و پارس خودرو در آن سرگرم به شغل می باشند، برای خودروهایی همانند رنو داستر، مگان، ساندرو، ال نود و... سرویس ها مختلفی با 4 ماه گارانتی ارائه می‌گردد. گفتنی میباشد ردوبدل روغن گیربکس با دستگاه و آنگاه شستشو با مواد آمریکایی نیز در این موسسه جاری ساختن میگردد.

نشانی: پرند - ستارخان - خیابان خوشحال‌ - ذیل خیس از چهارراه زینعلی - پلاک ۹۷

شماره تلفن: 02166159025
7- تعمیرگاه تخصصی هدا

این راس با بیش تر از 10 سال سوابق، تمامی سرویس ها مرتبط با خودروهای کره‌ای و ژاپنی را با شایسته ترین چگونگی ممکن بر عهده میگیرد. در شکل نیاز به مشورت کردن، در این شرکت مشورت و ارشادوراهنمایی به طور تلفنی و حضوری هم شکل می گیرد.

نشانی: پرند - کوهسار - جاده امام زاده داود - سولقان - اولِ جاده کشار

شماره تلفن: 02166054771
8- نمایندگی و تعمیرگاه تخصصی گیربکس خودکار سایپا - کد 9900

در این شرکت با به کارگیری از جدیدترین و شایسته ترین ابزارهای مو جود، پروسه تعمیر و عیب‌یابی روی اشکال گیربکس‌های خودکار شکل میگیرد. همینطور این موسسه امکان آزمایش گیربکس‌های متعدد را نیز دارااست و می بایست آن را در لیست شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس خود کار در پرند قرار اعطا کرد.

نشانی: پرند - کیلومتر 17 جاده اختصاصی کرج (بزرگ راه شهید لشکری) - نبش خیابان داروپخش

شماره تلفن: 02161611128
9- تعمیرگاه گیربکس آپ

تعمیر گیربکس پیکان پرند

راءس تعمیرگاه گیربکس آپ، یکی دیرین‌ترین مرکزها ارائه‌کننده اشکال سرویس ها به خودروهای با گیربکس خود کار میباشد. یک کدام از خصوصیت‌های این شرکت سرویس‌رسانی به گروه بسیار وسیعی از خودروها با گیربکس‌های اتوماتیک از گونه های گوناگون میباشد.

آحاد ایرادات گیربکس درین راس به طور ظریف عیب‌یابی گردیده و شایسته ترین و ظریف‌ترین شیوه‌های برای رفع آنها اعمال میشود.

نشانی: پرند - خیابان ستارخان (بعداز بازارچه سنتی) - روبروی حریق آدرس - خیابان شهید صحرایی - کوچه ماه - جنب نمایندگی رنو - گیربکس آپ

شماره تلفن: 09195095009
10- تیم تخصصی پرند گیربکس

در این موسسه تعمیر تخصصی گیربکس برای مجموع برندها شکل می گیرد. همینطور تضمین طومار تعمیرات از سایر سرویس ها پرند گیربکس میباشد. قابلیت و امکان رزرو دفعه، مشورت تلفنی و فرصت تحویل سریع نیز دیگر مزایای این شرکت می‌باشند. در شکل نیاز خودرو بر سفارشی نیز برای مشتری ارسال میگردد.

نشانی: انتهای یادگار امام جنوب سی متری جی (علی بختیاری) نرسیده به لامپ قرمز‌رنگ هرمزان (به سمت آیت الله سعیدی) پلاک ۱۹۳ تعمیرگاه تخصصی پرند گیربکس

شماره تلفن: ۰۹۱۲۲۰۰۵۶۳۰
11- گروه گیربکس وان

این موسسه که پیش‌خیس با اسم تعمیرگاه میثم و مسعود شغل می کرد، از سایر مرکز ها دارای اعتبار و عالی پرند میباشد. در این شرکت با استعمال از متخصصین باسابقه و حرفه ای، همه سرویس ها مرتبط با گیربکس‌های خودکار پذیرفته میگردد.

12 ماه گارانتی ردوبدل، تضمین شایسته ترین بها و همه سرویس ها گیربکس خود کار مثلا مزایای این تعمیرگاه می‌باشند.

نشانی: پرند، جاده منحصربه‌فرد کرج، بلوار کشور ایران خودرو جنوبی، خیابان زامیاد، گلها، پلاک ۳۲

شماره تلفن: ۰۹۱۲۸۳۳۳۷۱۸- ۰۲۱۴۴۱۹۲۷۰۵
12- تعمیرگاه بیمار ستان خودرو

تعمیر گیربکس پراید چقدر هزینه دارد پرند

در لیست شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس اتومات در پرند می بایست اسم تیم درمانگاه خودرو را نیز قرار اعطا کرد. در این شرکت به تعمیر و عیب‌یابی گیربکس خود کار اشکال خودرو مشمول نیسان، مزدا، هیوندای، بنز، کیا، بی ام و، تویوتا و... پرداخته می شود.

گفتنی میباشد تک تک قطعات تعویضی درین راءس، از نوع مهم و جايگاه یک گزینش میشوند.

نشانی: پرند - ستارخان - جنب برق آلستوم - خیابان نیرو

شماره تلفن: 09120727242
13- تعمیرگاه تخصصی آندره

درپی نظارت لیست شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس اتومات در پرند، به تعمیرگاه آندره می‌رسیم. گفتنی میباشد که همگی خودروهای داخلی در این موسسه تایید گردیده و فرآیندهای عیب‌یابی و تعمیرات آنها به وسیله تیمی با سابقه و کارشناس شکل میگیرد. همینطور در شکل نیاز به بده بستان قطعات، از شایسته ترین قطعات بازار و از نوع رتبه یک به کارگیری می شود.

برای مشورت و ارشاد‌های مورد نیاز نیز میتوانید با شماره تلفن این موسسه تماس حاصل نمایید.

نشانی: پرند - خیابان سهروردی جنوبی - خیابان اورامان - پلاک 27

شماره تلفن: 02188833627
14-تعمیرگاه تخصصی شیدائی

یک کدام از مرکز ها کهن و با کیفیت پرند، تعمیرگاه تخصصی شیدائی میباشد. این راءس همگی خودروهای گیربکس خودکار اعم از بنز، بی ام و، مازراتی، پورشه، هیوندای و... را با استعمال از شایسته ترین امکانات و برگزیدگان متخصصان گزینه تعمیر قرار میدهد. برای اخذ مشورت و ارشاد با شماره‌ تماس این شرکت تماس حاصل نمایید.

نشانی: پرند - خیابان جمهوری - خیابان باستان - نبش خیابان دانشکده نزاع - پلاک ۱۵۱

شماره تلفن: 02166928821- 09121992029
15-اتومکانیک غرب

تعمیر گیربکس تیگو پرند

اتومکانیک غرب نیز از سایر مرکز ها پر اسم و رسم و کیفیت بالا پرند میباشد که با سرعت بسیار بالا در کنار توجه و کیفیت بالا، ایرادات خودرو شما‌را تماما برطرف می‌نماید. خلال خودروهای سواری در‌این راءس خودروهای وانت و شاسی بلند و کامیون نیز ذیل تعمیرات تخصصی قرار می گیرند.

نشانی: پرند - خیابان شهران - فراتر از کن - نبش خیابان پانزدهم

شماره تلفن: 09127998437
16-تعمیرگاه تخصصی مکران

در شرایطی‌که خودروی سبک بالا و لوکسی در دست دارید و برای تعمیر گیربکس و حتی رسیدگی آن در گیر ایراد گردیده‌اید می بایست بگوییم که راس تخصصی مکران یکی شایسته ترین‌ها میباشد. این راءس که در لیست شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس اتومات در پرند قرار گرفته میباشد، با کادری کارشناس و ماهر مبادرت به رفع ایرادات خودرو می‌نماید.

نشانی: پاسداران، میدان هروی، خیابان مکران جنوبی، در میان خیابان ۱۳ و ۱۵، پلاک ۵

شماره تلفن: 02122975113
17-تعمیرگاه گیربکس مستردیاگ

فرقی نمی‌نماید که خودرو شما چه نوع گیربکسی دارااست و از چه برندی میباشد؛ در‌این راءس ماهر عیب یابی تخصصی روی گیربکس انجام یافته و در هر سیرتکامل خلل و مشکل آن برطرف می شود. برای ارشادوراهنمایی و مشورت کردن نیز میتوانید با این موسسه و کارشناسان آنان در زمینه‌ی باشید.

نشانی: پرند - صیاد شیرازی خروجی مسیل باختر - خیابان معلم حسن سازه جنوبی - پلاک 8

شماره تلفن: 09121059071
18-تعمیرگاه سیتروئن

این شرکت با دقت روی خودروهای مارک سیتروئن، به صورت حرفه ای و تخصصی مبادرت به تعمیر نصیب‌های متفاوت این خودروهای می‌نماید. از قسمت‌های بسیار مهمی که به وسیله این موسسه به صورت به طور کامل حرفه ای پژوهش گردیده و گزینه تعمیر و بده بستان قرار میگیرد، گیربکس میباشد.

گفتنی میباشد که پروسه عیب‌یابی درین تعمیرگاه با دستگاه لگزیا به طور ظریف و درست جاری ساختن می گردد. تمامی خدمت‌های عصر‌ای نیز در این موسسه پذیرفته میگردد.

نشانی: پرند - انتهای خيابان دامپزشكی- جنب پارک المهدی خيابان محمد خانی - پس از كوچه نسترن - گاراژ انقلاب

شماره تلفن: 02166011688
19-تعمیرگاه سعید

تعمیر گیربکس جک  پرندj5

در تیم تخصصی سعید همگی خودروهای ساخت و ساز درون، خودروهای چینی، کره‌ای، ژاپنی و... عیب‌یابی گردیده و تعمیرات تخصصی روی آنان اجرا می گیرد. بعداز عیب یابی اصولی، شایسته ترین نحوه برای تعمیر نقص‌ ساخت و ساز گردیده در گیربکس اتخاذ میشود.

برای داده ها بیشتر و استحصال پند با شماره تعمیرگاه سعید تماس حاصل نمایید.

نشانی: پرند - دریاچه چیتگر - بلوار هوانیروز

شماره تلفن: 09128392687
20-تعمیرگاه مهندس برهانی

واپسین گروه از لیست شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس اتومات در پرند که به معرفی آن می پردازیم، گروه مهندس برهانی میباشد. در‌این راس پرسنلی تماما پیش کسوت و فراگیری‌چشم حضور دارا هستند که سوابق 5 سال حضور در نمایندگی قانونی بی ام و، یعنی پرشیا خودرو را دارا هستند.

تعمیرات گیربکس در‌این راس با شایسته ترین ابزارها و به طور ظریف شکل میگیرد و شما میتوانید خودروی خودرو با فرضی سهل وآسان به‌این راس امانت و فارغ از هیچ نقص‌ و ایرادی تحویل بگیرید. برای رزرو دفعه یا این که دستیابی ارشادوراهنمایی، با شماره‌های این تعمیرگاه تماس حاصل نمایید.

نشانی: پرند - بزرگ راه چمران شمال - نرسیده به پل پارک او - مجتمع سرویس ها خودرویی هتل استقلال

شماره تلفن: 09125622936
گردآوری‌بندی

تعمیر گیربکس جیپ صحرا پرند

درین مقاله نگاهی به لیست 20 تایی شایسته ترین تعمیرگاه گیربکس اتومات در پرند داشتیم. این مرکزها با دقت به تجربه مشتریان و نظرها آنها گزینش گردیده‌اند و اکثر اشخاص مراجعه‌کننده به آنان، از سرویس ها و چگونگی تماما راضی بوده‌اند. به هر اکنون گیربکس یکی‌از قسمت‌های بسیار اصلی هر خودرویی میباشد که در شکل عدم اعتنا به اشتباهات و علائم مشکوک آن، ممکن میباشد هزینه‌های بسیار سنگینی برای شخص به وجود بیاورد.

به خصوص گیربکس‌های اتوماتیک که با دقت به عدم وضوح بیشتر خویش، مستلزم اعتنا در مراقبت و درپی تعمیر اصولی و درست می‌باشند. سفارش میگردد همواره نکات مرتبط با حفظ از گیربکس‌ها را رعایت کرده و در شکل مشاهده هر سیرتکامل نشان مشکوک، به‌سرعت به راءس دارای اعتبار تعمیرات گیربکس برای خودرو خویش مراجعه‌نمایید. در غیر این شکل ممکن میباشد گیربکس خودرو شما نیاز به ردوبدل کلی و هزینه بسیار بالا داشته باشد.

منبع : یونس مکانیک

https://yunusmechanic.ir/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%86%D8%AF/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن