دل جدید USB-C hub نیز یک بلندگو برای کنفرانس تلفنی

با یک تکه بزرگ از کار جهان در حال حاضر کار از راه دور, کنفرانس تلفنی در زوم یا اسکایپ را تبدیل به یک بخش مرکزی

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

با یک تکه بزرگ از کار جهان در حال حاضر کار از راه دور, کنفرانس تلفنی در زوم یا اسکایپ را تبدیل به یک بخش مرکزی روز به روز زندگی. بنابراین دل تطبیق با یک تلفن همراه جدید آداپتور بلندگو که ترکیبی از USB-C hub می افزاید که HDMI و یا USB-یک پورت با یک کنفرانس تلفنی به سبک بلندگو برای کیفیت بهتر صدا.

با هر دو بسته بندی در اطراف USB-C کابل و دوم USB-C پورت تلفن همراه آداپتور بلندگو اجازه می دهد تا شما پلاگین در یک آداپتور برق برای 90W USB-C PD passthrough شارژ در حالی که فراهم کردن دسترسی به USB-یک پورت (دارای امتیاز تا سرعت 10 گیگابیت در ثانیه) و یک HDMI 2.0 پورت (با پشتیبانی از 4K HDR در 60 هرتز نرخ تجدید). هیچ اسلات کارت SD و یا پورت اترنت هر چند — به خصوص گیج کننده حرکت داده چقدر ویدئو کنفرانس متکی قوی اتصال به اینترنت.

از لحاظ تئوری شما همچنین می تواند استفاده از هاب برای اتصال USB-C مانیتور خارجی به لپ تاپ خود را هر چند شما نمی خواهد که به اتاق موجود در شارژر خود را نمی.

بر روی اسپیکر جانبی از چیزهایی که وجود دکمه اختصاصی برای حجم پاسخ و یا پایان دادن به یک تماس و ساکت کردن خودتان به همراه دو میکروفن که وعده 360 درجه صدا و ساخته شده است در لغو اکو.

بزرگترین مسئله $199.99 قیمت است که بسیاری را صرف بر روی یک USB-C hub (که به طور معمول اجرا در $50 به 75 دلار در محدوده) اما با توجه به این که USB برند مانند این می تواند هزینه $100 خود را به راحتی اضافه شده عامل ممکن است ارزش آن.

دل همراه آداپتور بلندگو است که در حال حاضر در دسترس از دل وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن