دفعات بازدید: این مقاله وال استریت ژورنال در مورد نیویورک اشتباه مبارزه با coronavirus

ایالت نیویورک است که بیشتر مورد تأیید و مرگ و میر ناشی از COVID-19 و یک گزارش جدید توسط وال استریت ژورنال جزئی

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

ایالت نیویورک است که بیشتر مورد تأیید و مرگ و میر ناشی از COVID-19 و یک گزارش جدید توسط وال استریت ژورنال جزئیات چگونه دولت و سیاست های از دست رفته علائم هشدار دهنده ساخته شده و ساکنان بیشتر در معرض این ویروس منجر به مرگ و میر بیشتر و بیشتر در معرض خطر انقباض.

وال استریت ژورنال به صحبت کرد نزدیک به 90 تقريبا حرفه ای پزشکی از پزشکان برای مدیران بیمارستان ها و مقامات دولتی به درک چه چیزی را اشتباه رفت. نامناسب بیمار انتقال با برخی از بیماران که بیش از حد بیمار منتقل می شود بین بیمارستان ها منجر به بسیاری از بیمارستان ها دریافت نمی سوابق قبل از درمان است.کافی انزوا پروتکل با بيمارستان مخلوط کردن بیماران آلوده با مثلا بیماران نیز ناشی از اثر دومینو ویروس جدید انقباضات با توجه به گزارش.

اگر چه بیمارستان اضافه شده صدها نفر از تخت جدید متعدد کارکنان بیمارستان اعضا گفت: آنها آموزش دیده برای کار در این مناطق از بیمارستان آنها نوشته شده و منجر به بیماران در حال نادرست درمان می شود. در بالا از آن چندین بیمارستان به حال کمبود نیروی انسانی.

این کمبود نیروی انسانی منجر به بيمارستان از دست دادن آهنگ در زمان بستری بیماران است. در بروکدل دانشگاه بیمارستان مرکز پزشکی در بروکلین یکی از اعضای خانواده به نام ER به پرس و جو در مورد مادر خود را در 80s. یک ER دکتر گفت که زمانی که او بیمار تا او متوجه او تا به حال فوت دو روز قبل. "این اتفاق می افتد روزانه," دکتر گفت در اوج.

نه همه این آبشار در بیمارستان ها ، دولت نقش زیادی در دولت مدعی مبارزه با این ویروس بیش از حد. دولت و شهر نیویورک دولت و مقامات بیمارستان تغییر دستورالعمل های خود را در مورد زمانی که آلوده به خط مقدم کارگران باید به کار بازگشت. رهبران دولت متمرکز بیشتر در دادن هواکش به بیمارستان هر چند بسیاری از فن های خریداری شده توسط دولت بودند یا معیوب و یا آسیب دیده در حالی که بسیاری از بیمارستان ها تا به حال حداقل تجهیزات حفاظتی و COVID-19 انجام شد.

مقاله لمس در رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو و نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio را با تاخیر پاسخ در مهار گسترش COVID-19 حتی زمانی که کشورهای دیگر با کمتر از موارد شروع به اقدام.

در حالی که رهبران در ایالات مانند کالیفرنیا و اوهایو عمل به سرعت برای جلوگیری از گسترش آقایان کومو و د Blasio تاخیر در نظر گرفتن اقدامات به دولت و شهرستان حتی به عنوان تعدادی از موارد دارای عقاید با وجود هشدارهای از پزشکان و پرستاران و مديران. کالیفرنیا صادر ایالت مستند با 1,005 موارد از مارس 19, در حالی که نیویورک باقی مانده است باز با 5,704 موارد با توجه به به روز رسانی جانز هاپکینز داده است.

در زمان انتشار رمان coronavirus همه گیر آلوده شده است نزدیک به 2 میلیون نفر در ایالات متحده و منجر به بیش از 113,000, مرگ و میر, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. مقاله کامل واقعا حفاری به چگونه هر عمل گرفته شده توسط دولت مقامات بهداشت تا به حال عواقب قابل توجهی است. من به شدت نشان می دهد شما را به خواندن کل وال استریت ژورنال مقاله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن